مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران:

نقش آفرینی روابط عمومی در مدیریت افکار عمومی غیر قابل انکار است

خبرگزاری پانا :مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران گفت: روابط عمومی مدون وبرنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی در مدیریت افکار است.

کد مطلب: ۳۵۰۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا کمرئی مدیر کل با حضور دردفتر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، هفته وروز اطلاع رسانی و روابط عمومی را به کارشناسان وکارکنان این حوزه تبریک گفت.

وی در جمع کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی طی سخنانی با تبیین جایگاه روابط عمومی در مدیریت افکار عمومی اظهار کرد: در واقع روابط عمومی بیشتر با هدف شکل دادن به افکار عمومی ایجاد شده به گونه ای که با استفاده از شیوه های درست بتوان در تنویر افکار عمومی موثر واقع شده وزمینه ی پیشبرد واعتلای سازمان فراهم گردد.

وی در همین ارتباط افزود: مدیریت واقناع افکار عمومی در دستگاهی عظیم همچون آموزش وپرورش که از یک طرف دارای بزرگترین بستر اجتماعی وبیشترین ضریب نفوذ در جامعه دارد واز طرف دیگر بسیار مورد توجه ورصد افکار عمومی ورسانه ها می باشد،کاری بسیار مهم ودارای پیچیدگی های خاص است که تحقیقا نیازمند پویایی وتحرکی بیشتر از سایر نهادها وسازمان ها در عرصه روابط عمومی است.

مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران تصریح کرد: باید این واقعیت را پذیرفت که امروز قواعد عمل در کار با رسانه ها به طور جدی متحول شده است بطور یکه در حال حاضر شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، سایت های اشتراک گذاری وتلفن های همراهی که مجهز به کلیه امکانات رسانه ای هستند، مخاطبان دیروز رسانه ها را به تولید کنندگان محتوا تبدیل کرده اند.

کمرئی خاطر نشان کرد: یک روابط عمومی مدرن و واقع گرا باید بپذیرد که رابطه اش امروز با مخاطبان یکسویه نیست ورابطه ای دوطرفه با افکار عمومی دارد ودر راستای این تعامل و ارتباط هم بر افکار عمومی تاثیر می گذارد وهم از ان نقش می پذیرد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی مدون وبرنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است وبه عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران وکارکنان مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران وافکار عمومی دارد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار