پرفروش ترین کتاب های نشر افق اعلام شد

خبرگزاری پانا: پس از پایان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، پرفروش ترین کتاب های نشر افق اعلام شد.

کد مطلب: ۳۴۹۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، سیامک علی آبادی مدیر فروش غرفه بزرگسال نشر افق ضمن اعلام پرفروش ترین آثار این انتشارات طی ایام برگزاری نمایشگاه گفت: کتاب خارجی «مرگ در ونیز»، «وسوسه های غربت» از جمله پرفروش ترین کتاب های خارجی و «ملاقات با خانم دوبلور» نوشته بهزاد باباخانی را می توان از پرفروش ترین کتاب های ایرانی نشر افق در طول برگزاری نمایشگاه کتاب دانست که بیش اط 400 نسخه از آن در نمایشگاه عرضه شده بود و همه آن ها به فروش رفت. خوشبختانه فروش امسال این نشر در نمایشگاه کتاب نیز خوب بود. با توجه به این که غرفه ما در سالن 30 و انتهای شبستان قرار داشت، اما مخاطبان و همراهان نشر افق این مسیر را برای دیدن تازه های انتشارات طی می کردند و به ما سری می زدند.
وی در پاسخ به این که ضوابط جا به جایی غرفه های در سال های مختلف چیست، افزود: جایگیری نشرها و غرفه های مختلف هر ساله طبق یک لیست برعکس می شود. بدین ترتیب اگر غرفه ای امسال در یکی از راهروهای ابتدایی شبستان قرار داشت، سال آینده به راهروهای پایانی منتقل می شود.
علی آبادی در پاسخ به این که چرا نشر افق در غرفه های کناری شیستان که بسیاری از نشرهای معتبر دیگر در آن فعالیت کردند، قرار نگرفت، بیان کرد: به دلیل این که مسئولان نمایشگاه کتاب در بخش کودک و نوجوان نشر افق مساحتی 350 متری را به ما اختصاص دادند، دیگر امکان این وجود نداشت که بخواهیم در بخش بزرگسال نیز مساحتی زیاد را در اختیار داشته باشیم. با این حال قرار گرفتن غرفه در ابتدای راهرو اتفاق خوبی بود که بر میزان استقبال مردم هم تاثیر گذاشت.
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» روز شنبه-26 اردیبهشت ماه- به کار خود پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار