مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل خبر داد:

اردبیل میزبان دو مرحله تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان

خبرگزاری پانا:مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اردبیل ماه آینده میزبان دو مرحله از تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان است.

کد مطلب: ۳۴۸۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ایوب بهتاج در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل با اعلام این مطلب اظهار داشت: امسال هفتم خردادماه یک مرحله از تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان در مسیر تبریز - مشگین‌شهر برگزار می‌شود و در روز بعد نیز استارت مرحله بعدی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان از سرعین کلید می‌خورد .

وی تصریح کرد: قرار است با حضور استاندار اردبیل و دیگر مسئولان در مراسمی که در شهر سرعین برگزار می‌شود، روز هشتم خردادماه در مرحله دیگری از تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان این رقابت‌ها به انجام برسد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان که در شش مرحله انجام می‌شود اوایل خردادماه با حضور 16 تیم خارجی و در مجموع 22 تیم برگزار شده که یک مرحله این تور در آذربایجان غربی، سه مرحله در آذربایجان‌شرقی و دو مرحله آن نیز در استان اردبیل به انجام می‌رسد .

میرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در سال گذشته بیش از 600 میلیون تومان اعتبار به هیئت‌های ورزشی در استان اردبیل اختصاص یافته است .

بهتاج بیان کرد: این در حالی است که در سال 92 این رقم حدود 392 میلیارد تومان بوده که نسبت به همین سال دو برابر رشد توزیع اعتبارات را بین هیئت‌های ورزشی شاهد هستیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما هیئت‌های موفقی همچون ووشو، شمشیربازی و تیراندازی داریم که تیم‌های کشورمان در لیگ‌های برتر و دسته یک حضور دارند و برای این استان افتخارآفرینی می‌کنند .

بهتاج با یادآوری اینکه در حال حاضر 13 تیم مختلف ورزشی از این استان در لیگ‌های برتر و لیگ دسته یک حضور دارند، ادامه داد : این موفقیتی ارزشمند برای ورزش استان اردبیل است که توانسته خود را در جایگاه ممتاز ورزشی قرار دهد .

وی اظهار داشت: به رغم مخالفت هیئت فوتبال استان اردبیل، ما سال گذشته موفق شدیم استادیوم تختی را برای انجام بازی‌های مناسب تیم شهرداری اردبیل نوسازی، بهسازی و تجهیز کنیم تا تیم شهرداری در لیگ یک بتواند شایسته حضور داشته باشد .

بهتاج در ادامه گفت: با توجه به اینکه در 22 آیتم فدراسیون فوتبال اشکالاتی را مطرح کرده بود، ما موفق شدیم با هزینه‌کرد 400 میلیون تومانی بخش عظیمی از این نارسایی‌ها را در ورزشگاه تختی از بین ببریم تا در بازی‌های تیم شهرداری شاهد حضور بیش از 10 هزار تماشاگر در استادیوم تختی باشیم که این حضور ما را قانع و راضی کرده است .

وی افزود: از اینکه ما توانسته‌ایم با حضور تیم شهرداری اردبیل و در این ورزشگاه مناسب بیش از 10 هزار جوان این استان را ساعاتی در فضاهای ورزشی سرگرم کنیم، جای قدردانی دارد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: قرار است خوابگاهی در شأن اهالی ورزش استان در مجموعه ورزشی تختی اردبیل احداث شود تا در برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی و همچنین برپایی اردوهای تیم‌های مختلف بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار