مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در گفتگو با پانا مطرح کرد

پیگیری جدی مطالبات قانونی فرهنگیان/اردوگاه 15 خرداد قم کشوری می شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم از پیگیری جدی مطالبات قانونی فرهنگیان استان و ارتقاء اردوگاه استانی 15 خرداد به اردوگاه کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۳۴۵۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد

حمید رضا دژآگام در حاشیه همایش فرزانگان استان به خبرنگار پانا گفت: استان قم با جدیت مطالبات و خواسته های قانونی فرهنگیان را پیگیری می کند.

وی ابراز کرد: رویکرد استان در مواجهه با درخواست های بحق فرهنگیان استان قم، رویکردی اخلاقی است و به هیچ عنوان هیچ سوء برداشت و سوء تعبیری نسبت به حرکت اخیر جمعی از فرهنگیان در بازگویی مشکلات صنفی وجود نخواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: انعکاس مشکلات یک بحث کاملا صنفی است و هیچگونه ارتباطی به مسائل دیگر ندارد.

وی همچنین در خصوص وضعیت اردوگاه دانش آموزی 15 خرداد اظهار کرد: در تلاش هستیم این اردوگاه را از وضعیت فعلی به وضعیت ملی و کشوری تبدیل کنیم که پذیرای خوبی برای دانش آموزان سایر استان های کشور و محل مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی باشد.

یادآور می شود: روز پنجشنبه 17 اردیبهشت همزمان با برگزاری همایش تشکیلات دانش آموزی فرزانگان قم در اردوگاه 15 خرداد، جمعی از معلمان استان در حالی که تصاویری از مقام معظم رهبری در دست داشتند، به منظور انعکاس خواسته های قانونی خود در محل اداره کل آموزش پرورش قم تجمع آرامی بر پا کرده بودند.

بمانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار