چتر «خانه کاغذی» در تماشاخانه باران باز شد

خبرگزاری پانا: نمایش «خانه کاغذی» نوشته حمیدرضا نعیمی و به کارگردانی مهدی برومند در تماشاخانه باران اجراهایش را آغاز کرد.

کد مطلب: ۳۴۴۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، شب گذشته نمایش «خانه کاغذی» نوشته حمیدرضا نعیمی و به کارگردانی مهدی برومند در تماشاخانه باران با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان تئا‌تر آغاز به کار کرد.
در ابتدای این مراسم خیام وقار کاشانی، مدیر تماشاخانه باران چتر نمادین مجموعه‌اش را به مهدی برومند اهدا کرد و برومند با تشکر از حضار و معرفی اثرش، چتر نمادین را به کوروش نریمانی تقدیم کرد و از وی خواست تا نمایش «خانه کاغذی» را افتتاح کند.
نریمانی با بیان اینکه دلیل حضورش در این مراسم، وجود افرادی چون نعیمی و برومند است، در صحبتی کوتاه از اهمیت نمایش کمدی گفت و اذعان داشت: به کار کمدی نیاز نداریم، نه تنها برای خنداندن مخاطب یا اینکه مخاطب ایرانی به خندیدن و فضای شاد نیاز دارد؛ بلکه کمدی است که می‌تواند حرف‌های ناگفته تلنبار شده در دلمان را براحتی با تماشاگر در میان بگذارد.
وی با بیان این مساله که آرزو دارد تعداد سالن‌هایی همچون باران در حوزه تئا‌تر افزایش یابد، آن را در راستای حل مشکلات جامعه تئاتری ایران دانست.
نمایش «خانه کاغذی» چهارمین نمایش در سال 94 است که به قلم حمیدرضا نعمیمی روی صحنه می‌رود. این اثر هنری داستان خانواده یک کهنه سرباز از کار افتاده در فضای جنگ‌طلبانه است که چیزی از زندگی نصیبشان نشده است.
خسرو شهراز، نسیم ادبی، محمدهادی عطایی، نوشین تبریزی و مهدی برومند بازیگران نمایش هستند.
«خانه کاغذی» تا 13 خرداد هر شب ساعت 20:40 در تماشاخانه باران واقع در خیابان فلسطین، پلاک 292 روی صحنه می‌رود.
منبع:تسنیم


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار