معاون وزیر آموزش و پرورش:

تقویت مهارتها و افزایش انگیزه هدف طرح رتبه بندی معلمان است

خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، تاکید کرد: هدف اصلی طرح رتبه بندی معلمان تقویت مهارتهای آموزشی و تربیتی و افزایش انگیزه در میان آنهاست.

کد مطلب: ۳۴۴۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزار پانا - استان سمنان، سیدمحمد بطحائی امروز 15 اردیبهشت ماه در همایش تجلیل از مقام معلمان استان سمنان گفت: در مورد طرح رتبه بندی معلمان نقدهای مثبت و منفی بی انصافانه ای انجام شده است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی این طرح ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت کشور با افزایش انگیزه و تقویت مهارتهای معلمان است و هدف دیگری ندارد.

وی بهسازی نیروی انسانی را رویکرد اصلی آموزش و پرورش کشور در دولت تدبیر و امید عنوان کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش شرط اصلی توسعه یافتگی هر کشوری است.

بطحائی با اشاره به اعتراض های ماه های گذشته معلمان برای بهبود وضعیت معیشتی، گفت: این اعتراض ها در روند کاری معلمان اثر منفی داشته و آثار جبران ناپذیر آن در آینده نمایان می شود.

وی تاکید کرد: پیش بینی های بهسازی نیروی انسانی و تغییرهای احکام کارکنان آموزش و پرورش کشور تا پایان خرداد نهایی و سپس برای نظرخواهی ارایه می شود.

معاون وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 99 درصد اعتبارات آموزش و پرورش کشور مربوط به حقوق کارکنان است، افزود: اعتبار مربوط به کارکنان در 6 سال پیش 94 درصد کل اعتبارات آموزش و پرورش بود.

وی اضافه کرد: جذب نیروی انسانی بدون تغییر سهم اعتباری نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش در سالهای گذشته مشکلات امروز را به وجود آورده است.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات آموزش و پرورش شعاری نمی شود و زمانبر است.

معاون وزارت آموزش و پرورش افزود: سهم اعتبارات این وزارتخانه از دولت در سالجاری به بیش از 10 درصد رسید و نسبت به پارسال نیم درصد افزایش یافت.

بیش از 30 نفر از معلمان، مبتکران و مخترعان استان سمنان در این آیین تقدیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار