با حضور معاون رئیس جمهور اجرا می‌شود؛

مانور اطفای حریق در جنگل گلستان

خبرگزاری پانا:مدیرکل محیط زیست استان گلستان گفت: مانور اطفای حریق با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در جنگل گلستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۳۴۴۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به منظور جلوگیری و پیشگیری از حریق در جنگل‌های استان گلستان و به ویژه پارک ملی گلستان، توسط سازمان حفاظت محیط زیست مانوری به منظور ارزیابی توانمندی‌ها، امکانات و نیازهای استان گلستان در پارک ملی گلستان اجرا می‌شود.

اسماعیل مهاجر خبر داد: این مانور روز پنج شنبه این هفته با حضور معصومه ابتکار در پارک ملی گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل محیط زیست استان گلستان تصریح کرد: مانور اطفای حریق در ستاد مدیریت بحران استان گلستان به ریاست استاندار گلستان طراحی شده و مجری این مانور سازمان محیط زیست است.

مهاجر افزود: این مانور بین استان‌های گلستان، خراسان شمالی و سمنان با هدف کاهش آسیب‌ها و افزایش آمادگی برای مقابله با بحران و آتش‌سوزی و کاهش خسارت‌ها به پارک ملی گلستان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در این مانور تلاش داریم توانمندی‌ها و آمادگی و نیروی انسانی استان گلستان را محک زده و امکانات مورد نیاز را جذب کنیم تا در راستای کاهش خسارت‌های احتمالی تلاش کنیم.

مدیرکل محیط زیست استان گلستان گفت: در سال گذشته 8 آتش‌سوزی بزرگ در پارک ملی گلستان رخ داد و در مجموع 32 آتش سوزی در این جنگل ثبت شده است.

مهاجر افزود: امسال با توجه به کاهش بارندگی، افزایش دما، کاهش رطوبت و خشکسالی باید این آمادگی را در استان گلستان داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار