رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستانهای تهران :

در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت ، خدمت به معلولین را ارزش بدهیم

خبرگزاری پانا : رییس اداره آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در هفتمین جلسه هم اندیشی مدیران مرکزی مدارس استثنایی گفت : با توجه به شعار سال جدید ،هدف ایجاد وحدت است و همه ی ما در مدار ولایت مسئوولیم و در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت ، خدمت به معلولین را ارزش و سرلوحه کارمان قرار دهیم.

کد مطلب: ۳۴۲۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، شهناز کریمی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در هفتمین جلسه هم اندیشی مدیران مرکزی مدارس استثنایی که با حضور مدیران مرکزی مدارس استثنایی شهرستانهای تهران در اداره استثنایی برگزار شد ، با توجه به اهمیت اوقات فراغت اظهار کرد: ایجاد پایگاههای تابستانی در مدارس استثنایی بمنظور پرکردن اوقات فراغت امری ضروری است و لذا مدیران مدارس نسبت به تشکیل کمیته اوقات فراغت اهتمام داشته باشند.

وی در خصوص پیگیری مشکلات مربوط به قطب ها تصریح نمود : جلسات قطبی باید بصورت ماهانه برگزار شود و مدیران قطب ها مشکلات مهم را ثبت و در جلسات مطرح نموده تا نسبت به رفع موانع موجود اقدام لازم صورت پذیرد.

در ادامه جلسه ،ضرغام قنبرلو معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستانهای تهران نیز در سخنانی با توجه به وجود مشکلات فراوان در مدارس استثنایی بیان کرد:مشکلات مدارس دلیلی بر این نیست که نتوانیم کارها را بصورت شایسته انجام ندهیم ، آنچه که مهم است آموزش هست و لذا معلمان باید پوشه کار، طرح درس داشته باشند و معلمی که طرح درس ندارد ضعف مدیریت را می رساند.

قنبرلو از الکترونیکی بودن سنجش برای سال تحصیلی آینده خبرداد و افزود : سیستم سنجش دانش آموزی برای سال تحصیلی 95/94 بصورت الکترونیک انجام می شود و این کارارزشمند مزایای مهمی دارد ، منجمله کنترل همه پایگاهها در آن و احد و چه بسا از لحاظ اقتصادی به نفع همه خواهد بود.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستانهای تهران از برگزاری دوره ضمن خدمت برای مدیران در بخش تلفیقی خبر داد و تاکید کرد: همکاران توانمند ، خوش فکر و تمام وقت را برای مدرسین معرفی تا بانک اطلاعاتی از مدرسین داشته باشیم.

شایان ذکر است، در ابتدای جلسه مدیران قطب های مناطق با بیان نقطه نظرات و مشکلات قطب های تحت پوشش خود ابراز داشتند.

/ خبرنگار : داود اسفندیار /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار