مجید فراهانی: امکان راه اندازی پایانه شرق وجود دارد

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری به لزوم خدمت رسانی شایسته به ناشنوایان و معلولین از سوی شهرداری تهران تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۷۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مجید فراهانی: امکان راه اندازی پایانه شرق وجود دارد

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری عنوان کرد: هشتم مهر ماه روز جهانی ناشنوایان را به جامعه ناشنوایان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم ، این روز تذکری است برای ما تا به یاد آوریم ناشنوایان و معلولان این شهر به عنوان شهروند حقی بر شهر دارند و باید مدیریت شهری برای زندگی این عزیزان اقدامات مناسبی در مسیر دسترس پذیری و حضور فعالشان در فعالیت های فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی شهر به انجام برساند.

او افزود: بدون شک فراهم کردن استفاده بیش از پیش ناشنوایان و دیگر معلولان از فضاها و امکانات شهری باید در مسیر ادای حق به شهر این عزیزان مورد توجه مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌های مسئول قرار گیرد، بر همین اساس به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۷۱ قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره « لزوم خدمت رسانی شایسته به ناشنوایان و معلولین عزیز» به شهرداری تهران تذکر می دهم.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: مسئله مناسب سازی در برخی پروژه های جدید مانند ایستگاه های مترو مورد توجه قرار نگرفته است‌. شهرداری تهران ضمن توجه به مسائل ناشنوایان ، نابینایان و دیگر معلولان شهر باید اهتمام ویژه ای در رسیدگی به مسائل کارکنان معلول خود داشته و در این زمینه الگوی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های عمومی باشد.

فراهانی تاکید کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر وشهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به دسترس پذیرنمودن تهران و تحقق بخشیدن تهران شهری برای همه به ویژه جانبازان و معلولان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار