توصیه های قرآنی آیت الله وحید خراسانی به خانواده های معظم شهدا

خبرگزاری پانا: آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید، توجه به قرآن و خدمت به خانواده های معظم شهدا را در راس توصیه های خود به خادمان ایثارگران قرار داد.

کد مطلب: ۳۴۱۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله وحید خراسانی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تاکید کرد: خدمت شما به شهدا و خانواده های آنان بهترین کار است و ما نیز برای موفقیت شما دعا می کنیم .

وی افزود: به خانواده های شهدا سه چیز را بیاموزید و آن تحکیم عقاید، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام است که با اجر بسیار برای شما خادمان شهدا همراه است .

آیت الله وحید خراسانی بیان داشت: هر کار و فعالیتی که صورت می گیرد باید خود کار و ریشه و ثمره آن را بخوبی بشناسیم، کار شما در بنیاد شهید در راستای خدمت به شهدا و ایثارگران بهترین کار است .

این مرجع تقلید اضافه کرد: رسیدگی به دل شکستگان که خواه ناخواه فقدان عزیزانشان بار سنگینی بر دلهایشان است ثواب بسیاری در پی دارد .

آیت الله وحید خراسانی ادامه داد: از بهترین خدماتی که می توانید در این عرصه داشته باشید توجه به قرآن و برگزاری و تقویت برنامه های قرآنی در بین این خانواده هاست که ثواب آن هم در دفتر عمل خادمان و هم برای خانواده های شهدا ثبت و ضبط است .

وی افزود: تلاوت کلام خدا روح انسان را تلطیف می کند، چون نسیم بهاری برای زمین مرده حیات بخش است با قرائت قرآن هم گناهان محو و هم حسنه ثبت می شود و هم درجات در بهشت پاداش انسان است و این تلاوت اگر از جوانی صورت گیرد ثواب دو چندان دارد .

آیت الله وحید خراسانی تاکید کرد: اگر این جمعیت ایثارگر در کشور در برنامه ای منسجم روزانه قرآن را تلاوت و ثواب این تلاوت را به امام عصر (عج) هدیه کنند، در دنیا و آخرت با امام زمان (عج) هستند .

وی گفت: جوانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل پدرش را از دست داده و خود امروز کلام خدا را تلاوت و به امام زمانش تقدیم می کند، امام در شب قدر که دفتر تقدیر به امضا می رسد دست عنایت حضرت همواره بالای سر ایشان است .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم نیز در آغاز این دیدار گفت: خادمان به شهدا امروز محضر شما رسیدند تا در سالی که به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، بیانات علما و مراجع را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند .

سردار سید جواد هاشمی ابراز امیدواری کرد این دیدارها باعث شود از بیانات و رهنمودهای مراجع تقلید و علما در راستای خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا بهره مند شویم.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار