گزارش پانا؛

برنامه های هفته معلم در آذربایجان شرقی تشریح شد

خبرگزاری پانا: مدیركل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برنامه های هفته معلم این استان را تشریح كرد.

کد مطلب: ۳۴۱۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا با بیان این که اجرای برنامه های هفته معلم از ۱۱ اردیبهشت ماه در آذربایجان شرقی شروع می شود، اظهار کرد: سخنرانی در نماز جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه و مراسم جشن میلاد امام علی(ع) و تجلیل از معلمان فرهیخته و نمونه با همکاری منطقه آزاد ارس در جلفا شنبه 12 اردیبهشت از اولین برنامه های هفته معلم در استان خواهند بود.
وی افزود: یک شنبه ۱3 اردیبهشت ماه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تقدیر و تجلیل از معلمان نمونه استانی و کشوری و پیشکسوتان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و مدیران کل دستگاه های استان و مهمانان وزارتی در تالار معلم تبریز و استقبال اعضای تشکل های دانش آموزی در آغازین ساعت کاری در ورودی ساختمان اداره کل و اهداء گل و پذیرایی با شیرینی را خواهیم داشت.
مدیركل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح كرد: دوشنبه ۱4 اردیبهشت مدیران کل دستگاه های دولتی استان جهت تبریک و تجلیل از معلمان در مدارس نواحی پنجگانه تبریز حضور می یابند و همچنین ساعت 9 صبح مراسم جشن شکر گزاری آموزش قرآن پایه سوم سوم ابتدایی در دبستان شهید علیپور ناحیه 5 تبریز برگزار خواهد شد.
پاشایی بیان كرد: حضور اعضای شورای شهر تبریز و معاونین و مدیران کل اسبق آموزش و پرورش استان در مدارس نواحی پنجگانه تبریز جهت تبریک و اهداء گل به معلمان و بدرقه اعزام کاروان عاشقان ولایت جهت دیدار با مقام معظم رهبری از اهم برنامه های روزسه شنبه ۱5 اردیبهشت و دیدار معلمان نمونه و جمعی از همکاران فرهنگی استان با مقام معظم رهبری، اجرای مسابقات علمیف فرهنگی و هنری و ورزشی و برگزاری نمایشگاه کتاب و توزیع متا دانش گستر نوین بین نواتحی و مناطق با تخفیف ویژه از اهم برنامه چهارشنبه16 اردیبهشت هستند.
وی عنوان كرد‌: پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت مراسم ویژه عطرافشانی گلزار شهدا به ویژه معلمان شهید و مسابقات قرآنی فرهنگیان استان در مرکز شهید رجایی را داریم.
مدیركل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار داشت: پیاده روی خانوادگی فرهنگیان روز جمعه 18 اردیبهشت برگزار می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد:برگزاری مراسم تجلیل از زنان فرهنگی سرپرست خانوار ، حضور مدیر کل و فرهنگیان پیشکسوت و معلمان نمونه استانی و کشوری در برنامه های صدا وسیما و برگزاری دوره آموزشی مجازی با محتوای کتب استاد شهید مطهری برای تمامی فرهنگیان از دیگر اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان در طول هفته معلم خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار