استاندار کردستان:

کردستان ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک ترانزیت کالا را دارد

خبرگزاری پانا:زاهدی استاندار کردستان گفت: با توجه به وجود شرایط لازم برای تبادلات مرزی در این راستا کردستان می تواند به مرکز لجستیک ترانزیت کالا در غرب کشور تبدیل شود.

کد مطلب: ۳۴۱۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در نشست اعضای کانون هم اندیشی توسعه زیربنایی استان کردستان به منظور ارائه و پیشنهاد طرح های زیربنایی و توسعه محور با بیان این مطلب اظهار داشت: در بحث توسعه استان باید از همه ظرفیت ها در بخش های مختلف به بهترین نحو ممکن استفاده کرد تا شاهد تسریع در روند توسعه استان باشیم.

وی افزود: با توجه به پتانسیل های فراوان در بخش گردشگری باید نسبت به توسعه زیرساخته های این عرصه اقدام کرد و شرایط را برای ورود و اقامت گردشگران در استان فراهم کنیم تا از این طریق درآمدهای پایدار را برای استان محقق کنیم.

زاهدی در ادامه سخنان خود بر لزوم تسریع در اتمام طرح های راهها سازی و توسعه محورهای مواصلاتی استان به عنوان یکی از شریان های اصلی توسعه تاکید کرد.

استاندار کردستان گفت: برای ایجاد سودآوری در طرح های موجود باید به دقت کارشناسی و مطالعه شوند تا به اهداف مورد نظر برسیم و این طرح ها هرچه سریعتا به بهترین کیفیت اجرا شوند.

وی تصریح کرد: به دلیل نزدیکی مرزهای رسمی استان کردستان به بازار اقلیم کردستان عراق باید با تدبیر و برنامه ریزی ازطریق این مرز از ظرفیت های بازار غرب آسیا و شمال و شمال شرقی آفریقا برای توسعه صادرات استان و کشور استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار