معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

آموزش و پرورش زیر بنا و مادر تمام نهادها است

خبرگزاری پانا:معاون آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش زیر بنا و مادر تمام نهادها است و اگر به فضای آموزش و پرورش توجه ویژه نشود این نهاد مقدس با چالش مواجه خواهد شد و در رسیدن با اهداف خود موفق نخواهد بود

کد مطلب: ۳۳۹۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ صبح امروز سید محمدحسینی معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با فرماندار شهرستان زیرکوه دیدار و گفتگو نمودند .


در این دیدار فرماندار زیرکوه ، به مشکلات فضاهای آموزشی و کمبود نیروی انسانی با تجربه اشاره و اظهار داشت : با عنایت به گستردگی شهرستان و مرزی بودن آن بخاطر مهاجرت پذیری با مشکلات فضای آموزشی و نیروی انسانی متخصص مواجه هستیم .


فرماندار امکانات کمک آموزشی و کلاسهای فوق برنامه را در این شهرستان از ضروریات دانست و بیان داشت : تجهیزات کمک آموزشی و کلاسهای فوق برنامه در این شهرستان تاکنون جایگاهی نداشته و اگر قرار است در زمینه علمی پیشرفت داشته باشیم باید این موارد در این شهرستان پایه ریزی گردد تا دانش آموزان در کنار درس بتوانند از کلاسهای تقویتی و کمک آموزشی بهره ببرند .


خان زاده ضرورت تقویت علوم پایه در این شهرستان را خواستار و ابراز داشت : عمده خروجی دانشگاههای این شهرستان در رشته های علوم انسانی و رشته های ادبیات و الهیات و ادبیات عرب و .... است و زمینه اشتغال این فارغ التحصیلان فراهم نیست و سیل بیکاران در این منطقه باعث مشکلاتی شده و باعث گردیده نتوانیم استفاده بهینه ازنیروی انسانی را داشته باشیم .


فرماندار در این دیدار خواستار بالا بردن کیفیت آموزشی نیروها شد و گفت : امیدواریم یک حرکت مثبت روی دهد و در آینده مشکل نیروی انسانی متخصص و کار آمد را نداشته باشیم و استعداد های این منطقه شکوفا گردد.


حسینی معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از همکاری و مساعدت فرماندار و رئیس شورا ی آموزش و پرورش شهرستان گفت : امیدواریم به برکت این ماه رجب خادمان شایسته ای برای مردم باشیم و بتوانیم با همدلی به این مردم خدمت نمائیم .


معاون مدیر کل ، آموزش و پرورش را زیر بنا و مادر تمام نهادها عنوان نمود و ابراز داشت: اگر به فضای آموزش و پرورش توجه ویژه نشود این نهاد مقدس با چالش مواجه خواهد شد و در رسیدن با اهداف خود موفق نخواهد بود .


وی گفت : اگر قرار است آموزش و پرورشی پویا داشته باشیم باید همه پای کار باشند و با همدلی بتوانیم بر مشکلات پیش رو فائق آییم و یکی از ویژگیهای آموزش و پرورش این است که بیشتر مردم با این نهاد در ارتباط هستند .


حسینی از بکارگیری نیروی انسانی خبر داد و بیان داشت : امروز ما مفتخریم که اگر ادعا کنیم نیروهایی به آموزش و پرورش خواهند پیوست نیروهای دانشگاه فرهنگیان خواهند بود که از تجربه و مهارت خوبی برخوردارند و از نیروهای بومی منطقه استفاده خواهد شد .


معاون مدیر کل آموزش و پرورش به عدم بیتوته معلمین در محل اشتغال اشاره و گفت : دغدغه اصلی ما عدم بیتوته همکاران فرهنگی است که به لحاظ نداشتن مسکن تعداد زیادی از همکاران فرهنگی با تجربه را از دست می دهیم .


وی شناسائی ، جذب و نگهداری نیروهای با تجربه را از اولویتهای آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت : ما بر روی سه کلید واژه شناسائی ، جذب و نگهداشت نیروهای با تجربه کار می کنیم تا بتوانیم مشکلات آموزش آموزش و پرورش را مرتفع نمائیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار