فرمانده سپاه فجر استان فارس اعلام کرد:

ایجاد هفت هزار فرصت شغلی در فارس در سال گذشته

خبرگزاری پانا: فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئولین سپاه فجر استان با استاندار فارس دیدار کردند.

کد مطلب: ۳۳۸۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده سپاه فجر استان فارس در دیدار مسئولان این نهاد نظامی با استاندار فارس گفت: امسال باید همدلی‌ها بین مسئولین استان مستمر باشد چرا که برکات آن به مردم عزیز برمی‌گردد.

سردار سرتیپ پاسدار دكتر غلامحسین غیب‌پرور گفت: باتوجه به تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال، سپاه فجر استان در مسیر همدلی و همزبانی سعی دارد ان شاالله به تمام ادارات و نهادهای دولتی سرزده و در جهت تحقق این مطالبه مقام معظم رهبری قدم بردارد.
او ادامه داد: طرح با برکت مسیر همدلی و همزبانی تا آنجایی پیش خواهد رفت که تمام پاسداران استان فارس به نهادهای دولتی و غیر دولتی از قبیل ادارات، نهادها، سازمان‌ها وحتی بقاء متبرکه و هیئات مذهبی و بیمارستان‌های دولتی و غیر دولتی سرکشی کنند.
غیب‌پرور بابیان اینکه سال گذشته سپاه فجر 7000 فرصت شغلی در سطح استان فارس ایجاد کرد، این اقدام را تحقق وعده این نهاد نظامی عنوان و تاكید كرد: این میزان فرصت شغلی با اعتباری نزدیك به 42 میلیارد تومان در قالب تسهیلات كه به كارآفرینان پرداخت شد، محقق شده است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس ابراز امیدواری کرد که در سال پیش‌رو سپاه فجر فارس 10 هزار فرصت شغلی ایجاد كند.
در این دیدار استاندار فارس ارتباط مجموعه استانداری باسپاه فجر استان را صمیمی ارزیابی و اضافه كرد: سپاه یک واقعیت انکار ناپذیر و یک ظرفیت عظیم است که در پاسداری از نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای نظام هم در داخل و بیرون از مرزها موفق عمل کرده است.
دكتر سیدمحمد احمدی گفت: هرچه زمان می‌گذرد به عمق این مطلب امام (ره) پی می بریم که فرمودند" اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و لذا با جرات می‌توان گفت، هر جا سپاه به میدان آمده، آرامش و امنیت را به ارمغان آورده است.
احمدی تبعیت از ولایت فقیه را یک اصل اساسی برشمرد و افزود: مطمئنا باشرایطی که دشمنان برای ما طراحی کرده‌اند اگر ولایت فقیه وجود نداشت، بدون شک شرایط ما همچون کشورهای اطراف، با بحران روبرو بود.
استاندارفارس پیش قدمی سپاه فجر استان در جهت ایجاد همدلی بین مسئولین استان را امری مبارک خواند و افزود: زمانی همدلی‌ها اثربخش است که نمود عینی و عملی پیدا کند.
وی خواهان همدلی و همزبانی مسئولین و مردم استان در راستای عمران و توسعه شد و گفت: مسئولین و مردم استان پهناور فارس همچون ید واحده جهت پیاده کردن فرامین مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب حرکت كنند تا ان شاالله عاقبتمان ختم به خیر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار