اختصاص چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه سی.تی.اسکن به بیمارستان آستارا

خبرگزاری پانا:نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت : وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سفر اخیر خود به آستارا با اختصاص چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه سی.تی.اسکن برای بیمارستان این شهرستان موافقت کرده است.

کد مطلب: ۳۳۷۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،صفر نعیمی در خصوص دستاوردهای سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان آستارا افزود : اختصاص چهاردستگاه آمبولانس برای بیمارستان شهید بهشتی و تجهیز بیمارستان 132 تختخوابی به یک دستگاه سی.تی.اسکن از جمله دستاوردهای وزیر بهداشت برای شهرستان آستارا بود.

وی اضافه کرد : دو دستگاه از چهار دستگاه آمبولانس مذکور تا اواخر اردیبهشت ماه خریداری شده و دستگاه سی . تی . اسکن نیز در یک ساختمان مجزا در جوار بیمارستان 132 تختخوابی تعبیه و راه اندازی می شود.

وی افزود : بیمارستان 132 آستارا یکی از استانداردترین بیمارستان های کشور محسوب می شود که در سفر اخیر وزیر بهداشت 200 میلیارد ریال برای تجهیز آن اختصاص یافت.

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس نهم در ادامه از تحویل زمین و ساخت سایت امداد و نجات هوایی و آشیانه بالگرد توسط فرمانداری و هلال احمر خبر داد و اظهارکرد : وزیر بهداشت همچنین با خرید بالگرد مورد نیاز این سایت به منظور امدادرسانی هوایی به مردم این شهرستان و گردشگران موافقت کرد.

سال گذشته برای تکمیل بیمارستان 132 تختخوابی آستارا 98 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت اختصاص یافت.

بیمارستان آستارا دارای چهار بخش تخصصی داخلی ، زنان و زایمان ، جراحی و کودکان و دارای هفت اتاق عمل و نیز واحدهایی نظیر سی سی یو ، درمانگاه ، اورژانس و بخش مراقبت های ویژه می باشد.

عملیات اجرایی احداث بیمارستان 132 تختخوابی شهرستان مرزی بندر آستارا از تابستان سال 88 آغاز شده و در زمینی به مساحت 20 هزار و 650 متر مربع در چهار طبقه در حال ساخت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار