نصب دستگاه سی تی اسکن جدید در بیمارستان عشایر خرم‌آباد

خرم‌آباد -پانا- رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دستگاه سی تی اسکن جدید در بیمارستان عشایر خرم آباد نصب می شود.

کد مطلب: ۹۷۳۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نصب دستگاه سی تی اسکن جدید در بیمارستان عشایر خرم‌آباد

به گزارش پانا، دکتر محمدرضا نیکبخت روز سه شنبه در جلسه ی هیأت رئیسه‌ دانشگاه در مجتمع آموزش پزشکی پردیس کمالوند، بیان کرد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید این دستگاه ظرف ۴۸ ساعت آینده تحویل دانشگاه برای نصب و راه اندازی در مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر می شود.

وی ادامه داد: چند روز پیش دستگاه ام آر آی بیمارستان آیت الله بروجردی نیز تحویل گرفته شد و مراحل نصب و راه اندازی آن در بروجرد در حال انجام است.

وی اضافه کرد: مراحل مجوز خریداری دستگاه جدید آنژیو گرافی مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی نیز انجام شده است که به زودی تحویل دانشگاه خواهد شد.

نیکبخت افزود: به دنبال دریافت مجوز خرید دستگاه سی تی آنژیو برای مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی و تأمین اعتبار آن از محل های غیر دانشگاه هستیم که تا کنون روند خوبی داشته است.

وی گفت: خوشبختانه با اقداماتی که در جهت تسریع پرداخت مطالبات پزشکان انجام دادیم طی روز های آینده تعداد ۸۰ پزشک فوق تخصص و متخصص که داوطلبانه لرستان را انتخاب کرده اند برای گذراندن طرح خدمتی وارد استان خواهند شد.

وی عنوان کرد: در این لیست فوق تخصص آی سی یو برای نخستین بار در استان به ارائه خدمت خواهد پرداخت.

نیکبخت در ادامه به افزایش مجوز جذب هیأت علمی در سالجاری اشاره کرد و گفت: با تلاش های دکتر فرهادی که جای تقدیر دارد این مجوز برای امسال به تعداد ۳۶ نفر صادر شده است که نسبت به سال گذشته حدود ۸۰ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین عملکرد معاونت غذا و دارو دانشگاه در راستای دولتی کردن داروخانه ی بیمارستان های استان را مثبت قلمداد و عنوان کرد: اگر نظارت های لازم به خوبی انجام شود، با این اقدام موثر ماهانه حداقل ۱۰ میلیارد ریال به درآمدهای دانشگاه افزوده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار