معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام کرد:

جذب پلیس افتخاری در معاونت اجتماعی پلیس فارس

خبرگزاری پانا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از جذب پلیس افتخاری در حوزه های علوم اجتماعی، جامعه شناسی، پژوهشگری، مشاوره و مددکاری، خبرنگاری ، انیمیشن، گرافیک، فیلمسازی و امورفرهنگی و هنری خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۶۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

فریبا استواری با اشاره به جذب پلیس افتخاری در معاونت اجتماعی پلیس فارس گفت:‌ معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در راستای تعامل و استفاده از سرمایه های عظیم اجتماعی در ارتقاء امنیت جامعه بر آن است تا مشاركت شهروندان را در این تعاملات بیش از گذشته اجرایی كند.

وی ادامه داد: در تحقق برنامه های جامعه محور پلیس، جذب پلیس افتخاری در دستور كار قرار گرفته كه در این راستا شهروندان می توانند به عنوان پلیس افتخاری با نیروی انتظامی همكاری داشته باشند.

"استواری" با اشاره به برنامه های معاونت اجتماعی استان در جذب پلیس افتخاری افزود: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از علاقمندان دعوت می كند با توجه به تخصص های خود در حوزه های علوم اجتماعی، جامعه شناسی، پژوهشگری، مشاوره و مددکاری، خبرنگاری ، انیمیشن، گرافیک، فیلم سازی و امور فرهنگی و هنری در مرکز استان و شهرستان های تابعه در پلیس ا فتخاری ثبت نام كنند. معاون اجتماعی پلیس فارس شرایط عضویت در پلیس افتخاری را تابعیت ایرانی ، اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، پایبندی به قانون، نظم و انضباط ، تایید صلاحیت مکتبی و امنیتی قبل از به کار گیری، عدم اعتیاد به مواد مخدر و سابقه شرارت بستگان درجه یک (پدر ، مادر ، همسر ، فرزند) ، دارای هوش ، دقت و توانایی جسمی مناسب و داشتن حداقل 18 سال و حداكثر 65 سال سن عنوان كرد . وی گفت: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و همچنین كسب اطلاعات بیشتر به معاونت اجتماعی استان فارس واقع در چهار راه زند- خیابان سعدی- خیابان مكتبی مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار