معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز:

جذب پلیس افتخاری از اصحاب رسانه البرز

کرج (پانا) - معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در نشست با جمعی از اعضاء شورای قشر بسیج رسانه این استان از برپایی نخستین جشنواره پلیس و رسانه خبر داد و گفت: جذب پلیس افتخاری از اصحاب رسانه یکی از برنامه های پلیس استان در سال جاری است.

کد مطلب: ۸۱۳۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جذب پلیس افتخاری از اصحاب رسانه البرز

سرهنگ محمدرضا خسروی، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در نشست با جمعی از اعضاء شورای قشر بسیج رسانه این استان که در سالن جلسات کلانتری 11 کرج برگزار شد، گفت: در راستای هم اندیشی اصحاب رسانه با پلیس فتا یکی از برنامه ها تولید محتوای مسائل مرتبط با حوزه پلیس در رسانه های استان است.

خسروی با تامل بر اهمیت برپایی جشنواره پلیس و رسانه مطرح کرد: یکی از برنامه های فرهنگی در سال جاری برپایی نخستین جشنواره پلیس و رسانه در این استان است.

وی با تاکید بر هم افزایی در راستای تقویت محتوای شبکه های مجازی بیان کرد: ساماندهی فضای مجازی و دیگر کانال ها از جمله برنامه هایی است که با هدف تقویت و ارتقاء سطح رسانه های استان در سال جاری برگزار می گردد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتطامی استان البرز به اختصاص یک ستون در جراید و یا خبرگزاری های استان در زمینه بحث آموزش پلیس اشاره کرد و آن را یک راهکار لازم برای ارتقاء آگاهی شهروندان خواند.

تلطیف چهره استان البرز در خارج از این استان به عنوان یک استان با مشکلات فراوان یکی از رسالت های اصحاب رسانه از نظر رئیس پلیس فتا استان طی این نشست، بیان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار