مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز درجمع زنان کارآفرین:

توانمند سازی زنان در عرصه اقتصادی سیاست دولت تدبیر و امید است

خبرگزاری پانا:مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز از اجرای سیاست های دولت یازدهم در راستای توانمند سازی زنان خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۵۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، بی بی عصمت سرفرازی درآیین تجلیل از بانوان کارآفرین که باحضور"محبوبه رنجبر مشاور اموربانوان وخانواده سازمان فنی و حرفه ای کشور" و جمعی از مسئولان در مرکز آموزش های فنی و حرفه ای، برگزار شد با بیان این مطلب گفت: یکی از سیاست های کلی دولت حمایت از بانوان کارآفرینی است که در زمینه اشتغال فعالیت دارند.

سرفرازی افزود:مهارت آموزی بانوان و زمینه سازی اشتغال این قشر موجب خوداتکایی آنها و به چرخش درآمدن بخشی از چرخ های اقتصادی داخلی کشور خواهد بود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرزباتبیین جایگاه زنان در حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با ایجاد بسترهای لازم زمینه را برای حضور فعال بانوان در عرصه های کارآفرینی فراهم آورده است.
وی افزود:در این راستا ضمن شناسایی بانوان کارآفرین ؛آن دسته از بانوانی که در زمینه تولید محصولات کشاورزی و صنایع دستی فعالیت دارند نیز شناسایی شده و زمینه فروش محصولات آنان در راستای توسعه فعالیت های اقتصادی مد نظر قرار گرفته است.
در این مراسم از تعدادی از بانوان کارآفرین که فعالیت های اقتصادی آنان به خودکفایی رسیده است، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار