معاون فرهنگی ارشاد آذربایجان‌غربی خبر داد:

همایش تخصصی˝تاثیر هنر انقلاب بر جامعه ایران˝ در ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا ، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی همایش کارگاه تخصصی تاثیر هنر انقلاب اسلامی بر جامعه ایران در سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۳۳۳۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، منوچهر زاده علی با تشریح برنامه‌های روز هنر انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن روز هنر انقلاب اسلامی 26 فروردین ماه همایش کارگاه تخصصی تاثیر هنر انقلاب اسلامی بر جامعه ایران در سالن جوانان بسیج ارومیه و با حضور حسن بنیانیان، عضو شورای فرهنگی انقلاب اسلامی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های روز هنر انقلاب اسلامی به مدت یک هفته در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود که از جمله این برنامه‌ها دیدار مسئولین با حجت‌الاسلام قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی برگزاری جشن‌ها و همایش‌های مختلف در شهرستان‌های مختلف استان را می‌توان نام برد.

زاده‌علی بیان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری بسیاری به مناسبت فرارسیدن روز زن و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با مشارکت حوزه هنر آذربایجان‌غربی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اختتامیه جشنوراه نظم و نثر فاطمی نیز روز شنبه و با محوریت مؤسسه اندیشکده دین و زندگی ارومیه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار