٢٦ اثر هنری در نمایشگاه 'هندسه خلوت' ارومیه به نمایش درآمد

ارومیه(پانا)- نمایشگاه گروهی 'هندسه خلوت' با مشارکت هنرمندانی از ٦ شهر کشور و با ارائه ٢٦ اثر هنری در شاخه های نقاشی، ویدئو آرت و چیدمان از دیروز/پنجم مرداد/ در ارومیه گشایش یافته و تا نهم همین ماه برای بازدید علاقه مندان دایر است.

کد مطلب: ۸۴۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
٢٦ اثر هنری در نمایشگاه 'هندسه خلوت' ارومیه به نمایش درآمد

گردآورنده آثار این نمایشگاه گفت: ٢٢ تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف، ٢ ویدئو آرت یک تا ٢ دقیقه ای، یک اثر چیدمان و یک اثر ویدیو چیدمان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
الناز چراغی افزود: هنرمندانی از شهرهای ارومیه، تهران، تبریز، بندرلنگه، کرمان و اهواز در نمایشگاه 'هندسه خلوت' شرکت کرده اند.
وی اضافه کرد: علیرضا قوجاری، حمید بهجت، رومین محتشم، لیلا تقی زاده، رضا رحمانی، الیکا زارعی و عرفان ملک از جمله هنرمندانی هستند که آثار خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.
وی ادامه داد: سارا صادق زاده، فاطمه ابولی فرد، مینا پورکمال، لعیا مقدم، به آفرید پایدار فرد، مریم گشایش، دلارام کرمانی و معصومه گله بان دیگر هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.
به گزارش ایرنا در بخشی از بیانیه هنری /استیتمنت/ این نمایشگاه آمده است: 'انسـان معاصـر تنهایی اش را با مکـان شـریک می شـود. خلـوت، دیوارهایی نامحسوس می سازد که خیال پرداز در پناه این هندسـه، آسوده سکون می گیرد و زندگی را کشف و هضم می کند . خلـوت پناهگاه خیال پرداز است؛ خیالی که شاید رویای گلی در آینده را روایت می کند که سخت درون دانه اش پیچیده است.'
این نمایشگاه در یک فضای هنری خصوصی از ساعت ١٠ تا ٢٢ در ارومیه، فلکه خیام، جنب بانک پاسارگاد، کوچه هشتم برای بازدید هنردوستان دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار