رییس پلیس فتا فارس :

نوه های ناخلف از حساب مادربزرگ عیدی برداشت کردند

خبرگزاری پانا:با تلاش ماموران پلیس فتا فارس نوجوانانی که به صورت غیر مجاز از حساب مادربزرگشان مبلغ 6 میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت کرده بودند، دستگیر شدند.

کد مطلب: ۳۳۱۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رییس پلیس فتا فارس گفت: خانم مسنی با ارائه مرجوعه قضائی به این پلیس اظهار داشت مبلغ شش میلیون ریال از حسابش برداشت شده و به کسی مظنون نیست.
سرهنگ سید موسی حسینی ادامه داد: با تشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند.وی افزود: طی بررسی های فنی به عمل آمده ،ماموران موفق به شناسایی متهمان كه نوه شاکی بودند، شدند.
رییس پلیس فتا فارس گفت: با توجه به آشنا نبودن مادربزرگ به انجام عملیات بانکی الکترونیکی ، متهمان اقدام به سرقت کارت عابر بانك وی نموده و سپس به صورت اینترنتی حساب وی را خالی كرده اند.
سرهنگ حسینی تصریح كرد: در عصر اطلاعات و ارتباطات همه افراد جامعه می بایست اطلاعات و آگاهی های خود را در این زمینه افزایش داده تا کمتر مورد سوء استفاده قرار گیرند.
محموله های قاچاق 56 میلیاردی در " فیروزآباد" توقیف شد
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از كشف انواع كالای قاچاق به ارزش تقریبی 56 میلیارد و 364 میلیون و 900 هزار ریال در بازرسی از یازده دستگاه خودرو خبر داد.
سرهنگ حسین ارجمند گفت: مأموران آگاهی و انتظامی شهرستان طی هفته گذشته تعداد یازده دستگاه خودرو سواری و باری را در محور های مواصلاتی متوقف كردند.
وی تصریح كرد : در بازرسی از این خودروها تعداد یازده دستگاه تلویزیون ، 4 دستگاه یخچال فریزر ، 278 قوطی شیر خشك ، 18 هزار و 482 عدد انواع لوازم آشپزخانه ، 248 جفت كفش خارجی ، 230 كارتن پرتقال ، دو دستگاه ماشین لباسشویی ، دو دستگاه اجاق گاز ، دو دستگاه گیر بكس مستعمل خودرو ، 144 ثوب پیراهن مردانه ، 51 عدد انواع لوازم یدكی مستعمل خودرو خارجی و 24 طاقه پارچه خارجی قاچاق كشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در خاتمه با اشاره به اینكه ارزش ریالی این محموله های قاچاق 56 میلیارد و 364 میلیون و 900 هزار ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه یازده نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
کاهش 18 در صدی جرایم در "مرودشت"
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از کاهش 18 در صدی جرائم در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی شیبانیان گفت: بررسی آمارها نشان می دهد در سال 93 جرائم به میزان 18 درصد در مقایسه با سال 92 کاهش داشته است.
وی افزود: در این راستا سرقت منزل 29 درصد ، سرقت مغازه 200 درصد ، سرقت اماکن خصوصی37 در صد، سرقت اماکن دولتی 88درصد، سرقت اتومبیل 16 درصد، سرقت موتور سیکلت 35 درصد، سرقت پلاک اتومبیل 78 درصدوسایر سرقت ها 48 در صد کاهش داشته است.
وی ادامه داد: در این بازده زمانی کشفیات موتور سیکلت 31 درصد، داخل اتومبیل 6 درصد، پلاک خودرو 67 درصد، کیف قاپی 80درصد، قتل 20 درصد و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر 27 درصد افزایش داشته است.
کشف 84 كیلوگرم تریاك در "فسا"
مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا با توقیف یك دستگاه وانت پیكان، 84 كیلوگرم تریاك كشف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا در این زمینه اظهار كرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدرنسبت به ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در مقابل پلیس راه فسا - شیراز اقدام نمودند.
سرهنگ مصطفی محمدی ادامه داد: در این راستا مأموران به یك دستگاه خودرو وانت پیكان مظنون و بلافاصله آن را متوقف كردند.
وی تصریح كرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 84 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، كشف و راننده خودرو دستگیر شد.
این مقام انتظامی در پایان گفت: شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در كازرون
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان كازرون از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد . سرهنگ بهروز كشتكار در این زمینه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همكاری یگان های انتظامی طرح پاكسازی نقاط آلوده را در این شهرستان اجرا كه در نتیجه آن 4 نفر دستگیر و بیش از یك كیلو و 600 گرم انواع مواد مخدر كشف شد.
وی تصریح كرد : ماموران انتظامی بخش خشت نیز در اجرای این طرح سه نفر خرده فروش مواد را دستگیر و از آنان 13 گرم هروئین ، 10گرم تریاك و تعدادی پایپ شیشه ای كشف كردند .
سرهنگ كشتكار با اعلام اینكه متهمان با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند،اظهار داشت : به منظور سالم سازی و پاكسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان كازرون در پایان با اشاره به اینكه همكاری خوب مردم نیز همواره پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح ها مساعدت می کند، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی را كه از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه دارند از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 یا نزدیكترین یگان انتظامی به اطلاع پلیس برسانند تا اقدامات مناسب در این حوزه انجام شود.
سواری سمند با 25 میلیون خلافی روانه پاركینگ شد
یك دستگاه خودرو سمند با 25 میلیون و 430 هزار ریال خلافی توسط مأموران پلیس راه فیروزآباد توقیف شد.
رییس پلیس راه شمالی فارس در این زمینه گفت: مأموران پلیس راه فیروزآباد هنگام كنترل خودروهای عبوری یك دستگاه خودرو سمند را جهت بررسی مدارك و سوابق متوقف كردند.سرهنگ كسری سیروسی ادامه داد: در استعلام های انجام شده مشخص شد این خودرو دارای 25 میلیون و 430 هزار ریال خلافی می باشد.وی تصریح كرد: بر اساس قانون این خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پاركینگ انتقال داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار