سرمربی تیم شنای سرزمین موج‌های آبی:

شنا گران سرزمین موج‌های آبی در مسابقات جایزه بزرگ امارات خوش درخشیدند

خبرگزاری پانا: سرمربی تیم شنای سرزمین موج‌های آبی از درخشش این تیم در مسابقات جایزه بزرگ امارات خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۱۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید مشتاق‌عشق با اعلام این خبر گفت: شناگران تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد با کسب 2طلا ، 2نقره ،2برنز و با ارتقا رکورد ملی 100 و 200 متر قورباغه در مسابقات جایزه بزرگ امارات خوش درخشیدند.
وی افزود: آریا نسیمی‌شاد در ۲۰۰ متر قورباغه رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال مدال طلا، در سوپرفینال ۲۰۰متر قورباغه موفق به کسب مدال نقره شد و در ۱۰۰ متر قورباغه نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را ازآن خود کرد.
سرمربی تیم شنای سرزمین موج‌های آبی ادامه داد: آرمان صیدی در رده سنی ۱۴تا ۱۵سال در رشته ۱۰۰متر قورباغه مدال طلا و در ۲۰۰ متر قورباغه مدال نقره را به دست آورد.
مشتاق عشق با اشاره به کسب مدال برنز سامان خواجگی در رده سنی ۱۹ سال به بالا در رشته ۵۰ متر آزاد خاطر نشان کرد :مهدی انصاری دیگر شناگر باشگاه موج‌های آبی مشهد که از طرف تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در رده سنی ۱۹سال به بالا این مسابقات شرکت کرده بود، در رشته ۵۰ متر پروانه و در سوپرفینال (تمام رده‌های سنی) موفق به کسب مدال طلا شد و همچنین در ۵۰ متر کرال سینه، سوپرفینال 50 مترکرال سینه و ۱۰۰متر آزاد به ترتیب به مدال های طلا، نقره و برنز دست یافت.
۹۰۰ شناگر از 58 کشور دنیا 12 فروردین تا 15 فروردین در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.
گفتنی است آریا نسیمی‌شاد، امیر محمدسرابی، امیررضا اصغرزاده، محمد صحافی‌مقدم، سامان خواجگی، آرمان صیدی با مربیگری حمید ولی‌زاده، سرمربیگری مجید مشتاق‌عشق و سرپرستی امیر قریب اعضا تیم شنای سرزمین موج‌های آبی در این تورنمنت بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار