هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات كشاورزی

خبرگزاری پانا: سرپرست اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهارکرد: هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات كشاورزی، باغبانی ،نهاده ها، آبیاری ، دام، طیور، آبزیان ، دامپزشكی و صنایع تبدیلی از 22 لغایت 25 اردیبهشت ماه سال جاری در آذربایجان غربی برگزار می شود .

کد مطلب: ۳۳۱۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرپرست اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهارکرد: هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات كشاورزی، باغبانی ،نهاده ها، آبیاری ، دام، طیور، آبزیان ، دامپزشكی و صنایع تبدیلی از 22 لغایت 25 اردیبهشت ماه سال جاری در آذربایجان غربی برگزار می شود .

محمد دیبائی افزود : پیش بینی می شود در این نمایشگاه بیش از 100 موسسه و شرکت داخلی فعال در بخش کشاورزی و نمایندگان شرکت های معتبر خارجی و بین المللی حضور داشته باشند .

وی اضافه کرد : این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پارک جنگلی شهرستان ارومیه برگزار می شود و ساعت بازدید از نمایشگاه نیز از ساعت 16بعد از ظهر الی 22 شب خواهد بود.

دیبائی خاطر نشان نمود : شناخت بازار ، جذب سرمایه گذاری کشاورزی ، انتقال یافته های علمی و فن آوریهای نوین ،معرفی و ارائه محصول ، مذاکره و اعطای نمایندگی و ارتباط رودرو و حضور درکنار رقبا ازجمله اهداف مشارکت کنندگان دربرگزاری این نمایشگاه می باشد .

وی ادامه داد : برگزاری چنین نمایشگاههایی ، درجهت تبادل اطلاعات و انتقال یافته های تحقیقاتی جدید بین بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی اهمیت بسزایی دارد .

سرپرست اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حمایت معنوی سازمان جهاد کشاورزی استان توسط بخش خصوصی برگزار می شود افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با برگزارکنندگان نمایشگاه به شرکت های دانش بنیان و شرکتهایی که در زمینه فن آوری های نوین در مصرف آب کشاورزی و تولید محصولات سالم فعالیت می کنند و معرفی شده از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان باشند تخفیف ویژه ای در خصوص هزینه برپایی غرفه تعلق می گیرد .

لازم به ذکراست که استان آذربایجان غربی در زمینه تولید محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلاتی رتبه های اول تا سوم را در سطح كشور داراست و در سال زراعی گذشته 9 نفر از تولید کنندگان نمونه کشوری از استان انتخاب و معرفی شدند .
علاقمندان می توانند جهت حضور و شرکت در نمایشگاه مذکور و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای 32659468-32659540 -031 ، ستاد برگزاری نمایشگاه (شرکت جام ) تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار