نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در گیلان گشایش یافت

رشت(پانا)-سیزدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها ، ماشین آلات و ادوات کشاورزی ، دام، طیور و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان در رشت گشایش یافت.

کد مطلب: ۸۳۰۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در گیلان گشایش یافت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان روز چهارشنبه در رابطه با جزئیات این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت پنج هزار و 500 مترمربع با حضور 50 واحد تولیدی و بازرگانی از استان های گیلان، مازندران، گلستان، تهران، اصفهان، زنجان، اردبیل و مرکزی برپا شده است.
عبدالله سلمان زاده تصریح کرد: در این نمایشگاه، تولیدکنندگان آخرین دستاوردها و فناوری های نوین خود را در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، نهاده ها ، تجهیزات مرغداری ، دامپروری و خوراک دام و طیور ، زنجیره کامل تولید ، پرورش و توزیع مرغ گوشتی ، صدف معدنی و داروهای دامپزشکی در معرض دید عموم قرار داده اند.
وی به زمان برگزاری این نمایشگاه نیز اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 از بیست و نهم خردادماه جاری تا اول تیرماه در کیلومتر چهار محور رشت - تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان برای بازدید علاقه مندان دایر است.
لیلا بذرکار مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گیلان، حمایت از تولیدات داخلی و رونق بازار محصولات و کالا‌های ایرانی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار