پیام تبریک فرماندار رباط کریم به مناسبت یوم الله 12 فروردین

خبرگزاری پانا:فرماندار رباط کریم به مناسبت گرامیداشت یوم ا... 12 فروردین پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۳۳۰۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم ،علی بیگی فرماندار به مناسبت گرامیداشت یوم ا... 12 فروردین پیام تبریک صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز پربرکت 12 فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت. شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که میلیون ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزه ها در جای جای ایران اسلامی فریاد کشیده بودند. این شعارها، حکومتی را پایه ریزی می کرد که عدالت اسلامی، از هدف های والای آن بود .

درود بر ارواح مطهر امام و شهیدان و ایثارگرانی که این موهبت الهی نتیجه فداکاری ها و ایثار و گذشت آنان از لذایذ دنیاست.

جمهوری اسلامی در حالی به سی و هفتمین سال خود پامیگذارد که نهال برومند آن به بار نشسته و هر شاخه آن میوه هایی شیرین به ملت ایران و جامعه بشری ارزانی داشته وبا وجود همه دشمنی ها و توطئه های رنگارنگ قدرت های شیطانی، در سایه امنیت بی نظیر حاکم بر کشور، ملت ما هر روز شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای جدید و افتخار آمیزی است که شگفتی جهان را برانگیخته است.

سیاست های حکیمانه و تدابیر الهی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سیاست های استعماری و استثمارگرانه استکبارجهانی را به بن بست کشانده است و کار را به جایی رسانده که تنها راه حسابگرانه و امکانپذیر برای شیطان بزرگ، تسلیم در برابر جمهوری اسلامی است.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)سال 94 را "همدلی و همزبانی دولت و ملت " نام نهادندکه عباره اخرای همین دو اصل است. وحدت کلمه دولت کارگزار با ملت که کارفرمای اوست و بالعکس وچنین «همدلی و وحدت کلمه ای» جز براساس «کلمه توحید» امکانپذیر نیست یعنی همان جمله معروف امام خمینی که فرمودند: «میزان رأی ملت است و ملت اسلام را میخواهد».

هر آینه و در هر برهه‏ ای از زمان، شیادانی در کمین هستند تا مردم را نسبت به اصل انقلاب بدبین کنند و از این رو، همواره باید هوشیار بود.

انقلاب اسلامی بیمه شده روح بلند و معنوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و مردم هوشمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی، هوشیارانه از آن محافظت و پاسداری می‏کنندو اجازه هیچگونه تعدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخواهند داد.

پیشرفتهای امروز کشور در سایه رای 2/98 درصدی ملت در روز 12 فروردین بوجود آمده وآثار گرانبهای این انقلاب را می توان در اقصی نقاط کشور به وضوح مشاهده کرد.

اینجانب با تبریک این روز فرخنده به مردم متدین و شهید پرور شهرستان رباط کریم،رجاء واثق دارم ملت بزرگوار ایران اسلامی در پاسداشت این روز بزرگ و به رخ کشیدن ظرفیت مردم سالاری اسلامی ضمن تجدید بیعت با شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی)، همگام با خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی ، دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف سر بلند و پیروز باشید .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار