معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش فارس خبر داد:

اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در 60 درصد مدارس فارس

خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش فارس از اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در 60 درصد مدارس فارس خبر داد و گفت: اختتامیه المیپاد ورزشی دورن مدرسه اسفندماه برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۲۷۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد جعفری در گفت وگو با خبرنگار پانا با اشاره به اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در بیش از 60 درصد مدارس فارس بیان کرد: یکی از بزرگترین طرح های اجرایی در سال 93 اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بوده که طبق دستور وزارتخانه اجرای این طرح در 30 درصد مدارس الزامی بوده اما استان از برنامه جلوتر حرکت کرد.
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش فارس گفت: افتتاحیه طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای 26 مهر ماه برگزار شد و اختتامیه نیز در اسفندماه سال جاری و فروردین ماه و نیمه اول اردیبهشت ماه سل 94 برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی استانی در فارس بیان کرد: این مسابقات ورزشی استانی در 12 رشته و 3 دوره تحصیلی بوده که مرحله اول آن در اسفند ماه شروع شده است.
جعفری افزود: تا کنون مسابقات ورزشی تنیس روی میز در گراش،هند بال در لار،هند بال دوره متوسطه دوم درجهرم و فوتسال دختران در شهر شیراز برگزار شده و مرحله دوم آن در اردیبهشت ماه و آخرین مرحله نیز پس از امتحانات پایانی دانش آموزان و قبل از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در نهایت تیم های منتخب ین برای حضور در اردو های کشوری، اعزام می شوند.
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش فارس در پایاناز اجرای برنامه های متنوع ورزشی در سال 94 خبر داد.
خبرنگار: محمد مهدی فهندژ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار