معاون استاندارخراسان رضوی درجمع مردم قدمگاه رضوی

قدمگاه رضوی باید میقات الرضا (ع ) برای زئران آن حضرت شود

خبرگزاری پانا: فرماندار نیشابور گفت: درقدمگاه رضوی امکاناتی فراهم کنیم تا زائران امام هشتم زیارتشان را به عنوان میقات الرضا(ع) از این مکان شروع نمایند.

کد مطلب: ۳۲۶۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان نیشابوردرجمع مردم شهر قدمگاه رضوی طی سخنانی ضمن گرامی داشت یادوخاطره شهیدان به ویژه 360 شهید منطقه زبرخان اظهار کرد: روزگرامی داشت شهدا بهانه ای است برای اینکه بیشتر به یاد شهداباشیم و با صحبتی کوتاه نمی‌توان حقی را که شهدا به گردن ما دارند ادا کرد .
غلامحسین مظفری خون شهیدان والامقام و جانفشانی جانبازان و ایثارگران را باعث عزت واقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست وافزود: با وظیفه سنگینی که امروز برعهده ما گذاشته شده بایدحواسمان باشد کاری نکنیم که شرمنده شهدا شویم.

وی تقدس جنگ نابرابرما دربرابر ابرقدرتهای دنیا را رعایت اخلاق وخلوص نیت رزمندگان اسلام معرفی کرد و گفت:درشرایط کنونی نیز تیم دیپلماسی ما به پشتوانه همین ملت وشهدا وبنا به فرمایش معظم له بدون نگرانی به مذاکره پرداخته اند.
نماینده عالی دولت درنیشابور با اشاره به سخنان فبلی خود دردیگرمراسم ها درخصوص تقدیم نمودن 73شهید به ازای هرپست مدیریتی از 3هزارپست موجود که باتقدیم 219هزارشهید درکشوربوجود آمده است گفت: با توجه به این مسئولیت خطیر است که مامسئولان اجازه نداریم به جز خدمت به مردم به مورد دیگری فکر کنیم.
فرماندارنیشابورظرفیت های مغفول مانده شهرستان به خصوص بخش مستعد زبرخان وشهر قدمگاه رضوی را مورداشاره قرارداد ویادآورشد: انتخاب این منطقه یه عنوان اولین پایتخت تمدن اسلامی وبیان حدیث سلسلة الذهب اصلا اتفاقی نبوده بلکه انتخابی ومعنی داراست.
رئیس شورای اداری شهرستان دهم تیرماه مصادف با سالروز ورود امام رضا(ع) به این سرزمین را فرصتی بابرکت ومغتنم برای رشدوتوسعه این منطقه خواند وتأکیدکرد:شرایط زبرخان بدون تعارف ازبزرگترین ظرفیت های کشور است ودراین این روزخاطره انگیز باید فضایی همچون ایام خاص فرهنگی ؛ مذهبی واعتقادی داشته باشیم.
مظفری خطاب به مسئولان بخش زبرخان ومردم قدمگاه تأکید کرد:باید امکاناتی فراهم کنیم تا زائران امام هشتم زیارتشان را به عنوان میقات الرضا(ع) از این مکان شروع نمایند وباآمادگی کامل به زیارت بروند.
وی اذعان کرد: برای فراهم نمودن ظرفیت ها ورسیدن به شرایط مطلوب توسعه ای لازم است متحد ومنسجم درکنار یکدیگر قرارگیریم تافضای کاروتوسعه ایجادشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار