مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبرداد:

ایمن سازی 47 نقطه حادثه خیز جاده ای در استان اردبیل

خبرگزاری پانا:مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از ایمن سازی 47 نقطه حادثه خیز در جاده های این استان خبر داد.

کد مطلب: ۳۲۳۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،علی حیدری در جلسه کارگروه مدیریت بحران استان اردبیل گفت : شناسایی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز راه های استان با همکاری دستگاه های ذی ربط طی سال جاری صورت گرفت تا استان آماده میزبانی میهمانان نوروزی باشد .

وی افزود: ایمن سازی راه اردبیل- سرچم نیز با فعالیت شبانه روزی در دست انجام است و طی هفته آینده این راه نیز جهت تردد مسافران بازگشایی خواهد شد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: 20 کیلومتر از راه سرچم در مسیری کوهستانی واقع شده که دارای سراشیبی، تونل و پیچ های تند است که البته نسبت به مسیر اردبیل- آستارا به مراتب ایمن تر است و جزو جاده های استاندارد می باشد .

وی بیان کرد: بهره برداری سریع از این پروژه و اجرای یک لایه آسفالت مشکلاتی ایجاد کرده بود که اصلاح آنها از جمله نصب روشنایی تونل ها در دست اقدام است .

حیدری همچنین به فعالیت اکیپ های راهداری زمستانی این اداره کل اشاره کرد و گفت: با وجود کمبود اعتبارات فعالیت ها تعطیل نشد؛ حدود 16 میلیارد ریال بدهی داشتیم که حدود چهار میلیارد ریال آن را از مرکز تامین کردیم اما همچنان 11 میلیارد ریال کمبود داریم .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه با اشاره به آمادگی این اداره کل برای میزبانی از مسافران نوروزی، اظهار کرد: طرح استقبال از بهار از دهم اسفند ماه جاری آغاز شده و برنامه های مستمر راهداری ها در همه شهرستان ها به طور مستمر اجرا می شود .

گفتنی است:استان اردبیل در شمال غربی ایران واقع شده است ، این استان با اینکه زمستان های سرد دارد اما دارای بهار و تابستان معتدل و دل انگیز می باشد .

این استان در این دو فصل میزبان میلیون ها مسافر داخلی و خارجی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار