مطالعات کارشناسی برای رفع نقاط حادثه خیز در استان اردبیل انجام می شود

اردبیل (پانا)- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اعلام کرد مطالعات کارشناسی برای رفع نقاط حادثه خیز استان انجام می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مطالعات کارشناسی برای رفع نقاط حادثه خیز در استان اردبیل انجام می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، فرزاد قلندری در جلسه شورای ترافیک استان تصریح کرد: به لحاظ اهمیت موضوع کمیته ای متشکل از پلیس ، شهرداری، شورا، فرمانداری ها و استانداری طرف ۱۰ روز آینده نقاط حادثه خیز را بررسی می کنند.

او افزود: تیم کارشناسی هر تصمیمی مبنی بر رفع نقاط حادثه خیز داشته باشد، لازم الاجرا خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: علاوه بر اقدامات فیزیکی در راستای کاهش تصادفات در نقاط حادثه خیز، اقدامات فرهنگی نیز برای مدیریت عبور و مرور مردم در این نقاط باید تقویت شود.

قلندری بیان کرد: با اقدامات فیزیکی نمی توان وقوع تصادفات را کنترل کرد و لازم است متولی کارهای فرهنگی در این خصوص مشخص شود.

او در ادامه به تصویب تامین منابع مالی برای اجرای اتاق مانیتورینگ کنترل ترافیک خواستار تسریع در اجرای این پروژه توسط شهرداری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: این مرکز باید تا پایان آذر ماه اجرایی شده و شهرداری باید از مصوبه حمایت مالی در موعد مقرر بهره برداری کند.

قلندری همچنین به اجرای طرح کنترل تصادفات اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح باید سالانه ۱۰ درصد از تصادفات در سطح استان کاهش یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در این جلسه گفت: ۵۳ نقطه مستعد تصادفات رانندگی و ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد و باید برای رفع این نقاط اقدامات لازم انجام شود.

حجت فتاحی افزود: با اینکه اقدامات میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت برای کنترل ترافیک در این نقاط انجام گرفته، ولی لازم است برای رفع این نقاط کارشناسی های لازم انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار