سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک خبر داد:

تجمع بزرگ فاطمیون در بندر کوهستک

خبر گزاری پانا:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه((س) در این بندر خبر داد.

کد مطلب: ۳۲۲۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرکزاری پانا، مصطفی کریمی زاده گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته همزمان با دهه اول فاطمیه و در روز چهارشنبه 13 اسفندماه مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌الزهرا(س) با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری ، مردم و هئیت های مختلف عزاداری و زنجیر زنی برگزار می‌شود.

وی اضافه كرد: با توجه به اهمیت تبیین اندیشه‌ها و سیره حضرت فاطمه‌الزهرا(س)، اقدام های فرهنگی متعددی در این خصوص از سوی کانون های فرهنگی هنری انجام شده كه یكی از مهمترین این برنامه‌ها، مراسم پاسداشت و بزرگداشت شخصیت ام‌ابیها(س) در سالروز شهادت ایشان است.

کریمی با بیان اینكه پاسداشت شأن و جایگاه حضرت فاطمه‌الزهرا(س) و ایام سوگواری و شهادت ایشان، یك ضرورت دینی است، گفت: ما باید در برنامه‌هایی كه به نام حضرت فاطمه‌ی مرضیه(س) برگزار می‌شود، به تبیین ابعاد شخصیتی ایشان بپردازیم.

تجمع بزرگ ساعت 15 روز چهارشنبه 13 اسفند ماه جاری از میدان خلیج فارس تا حسینیه سیدالشهداء(علیه السلام) شهر کوهستک برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار