تجمع بزرگ فاطمیون در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مراسم گرامی داشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور ائمه جمعه و جماعات ، مسئولین و مردم ولایتمدار اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تجمع بزرگ فاطمیون در اسلامشهر

در این مراسم حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهر واوان در سخنانی با استناد به آیات قرآن کریم اظهار کرد: خداوند متعال می فرماید، مابه جمعی حکمت دادیم و به هر کس حکمت دادیم خیر کثیر به او نیز دادیم و کوثر به معنای خیر کثیر و درنهایت حضرت فاطمه زهرا (س) خیر کثیر است.

اودر ادامه افزود: تمام خیر دنیا در خانه حضرت زهرا (س) و فزندان آن بزرگوار است و اگر ایشان نبودنداز دین و ستون دین بعد از پیامبر (ص) چیزی باقی نبود.

دبیر جبهه فرهنگی جنوب غرب استان تهران تصریح کرد: امام خمینی (ره) یکی از فرزندان حضرت زهرا (س)در ایران انقلابی راه انداخت که اکنون پس از چهل سال هنوز ترس استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی را در پی دارد.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: شهدا جان دادند و انقلاب را به ما سپردند و اکنون همگان می بایست با توسل به قرآن مجید، برکت حضرت زهرا (س) و فرزندان ایشان، پیروی از منویات رهبری و وحدت در کنار مسئولین نظام در حماسه باشکوه راه پیمایی بیست و دوم بهمن 97 حضور پرشور داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار