فرماندار اردبیل:

زمینه اشتغال بیش از یک هزار و 800 نفر در شهرستان اردبیل ایجاد شد

خبرگزاری پانا: فرماندار اردبیل گفت: امسال زمینه اشتغال یک هزار و 863 نفر در بخش های مختلف در این شهرستان فراهم شد.

کد مطلب: ۳۲۱۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،جواد زنجانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اردبیل افزود: تسهیلات پرداختی از اعتبارات اشتغال زایی برای طرح های تولیدی 18 طرح با 309 نفر و 216 میلیارد و 800 میلیون ریال است که متقاضیان به بانک های عامل معرفی شدند .

وی همچنین میزان اشتغال زایی از بابت خود اشتغالی کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان را 700 نفر به مبلغ 50 میلیارد ریال ذکر کرد .

زنجانی اظهارداشت: با پیگیری های دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و هماهنگی فرمانداری ، دستگاه های اجرایی و متولی اشتغال و سرمایه گذاری و بانک ها باید آمار اشتغال واقعی و صحیح ارائه کنند تا استفاده مناسب برای برنامه ریزی های آینده صورت گیرد .

فرماندار اردبیل با تاکید بر این که نباید هیچ اعتباری با مشکل عدم جذب توسط دستگاه ها مواجه شود گفت: تفاهم نامه های دستگاه های اجرایی و بانک ها در زمینه اشتغال زایی و سرمایه گذاری باید در زمان مناسب و مورد توافق اجرا شود و در غیر این صورت باید عدم اجرا و عدم پرداخت وام در اسرع وقت به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری برای تصمیم گیری مناسب اعلام شود .

زنجانی با بیان این که 50 درصد جمعیت استان در شهرستان اردبیل سکونت دارند افزود: ادارات شهرستان نباید زیر سایه ادارات کل باشند بلکه اعتبارات و طرح ها باید متناسب با جمعیت و وسعت شهرستان پرداخت شود و فرمانداری نیز پیگیر این مساله خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار