مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

سامانه پنجره واحد اشتغال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل (پانا)- مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: به منظور توسعه اشتغال در استان برای نخستین بار در کشور سامانه پنجره واحد اشتغال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۸۱۱۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سامانه پنجره واحد اشتغال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

قاسم رحیمی اظهار داشت: به منظور توسعه اشتغال در استان سامانه پنجره واحد اشتغال برای نخستین بار در کشور با همت بخش خصوصی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و با حمایت و پشتیبانی استاندار اردبیل طراحی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به وعده ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان برای امسال توسط استاندار اردبیل افزود: یکی از اهداف ایجاد این سامانه تحقق‌بخشی به اشتغال‌زایی مطلوب در استان بوده و این سامانه از اردیبهشت ماه امسال به طور رسمی آغاز به کار کرده و جزئیات ایجاد شغل برای افراد را به دقت ثبت می‌کند.

رحیمی بیان کرد: ایجاد اشتغال و فقرزدایی از مولفه‌هایی است که به منظور کاهش آسیب‌زدایی اجتماعی و نیز دستیابی به توسعه و پیشرفت در اولویت قرا گرفته و ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در امر تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه پیشگام باشیم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گفت: بر اساس این سامانه تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی مرتبط با موضوع اشتغال بحث پشتیبانی و تزریق اطلاعات را عهده‌دار خواهند بود و موسسات کاریابی نیز جایگاه ویژه‌ای در این برنامه داشته و امور معرفی به کارها و سایر خدمات واگذاری را با این سامانه انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال زیرساخت های لازم خود را دارد که باید برای تحقق برنامه های ایجاد اشتغال مورد توجه واقع شوند و در این زمینه باید مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و متولیان ذی‌ربط با ما نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار