در ۲۲ بهمن ماه اتفاق افتاد:

میثاق مجدد فرهنگیان ودانش آموزان استان اردبیل با امام (ره)و شهیدان

خبرگزاری پانا، همزمان با سراسر کشور فرهنگیان، دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استان اردبیل همدوش با مردم ولایی، با بصیرت و حماسه ساز ،در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده، جهت تجدید بیعتی مجدد با آرمان های انقلاب ، امام ، شهداء و رهبر معظم انقلاب بار دیگر با صلابت ، استقامت و پایداری خودشان را به رخ جهانیان کشیدند.

کد مطلب: ۳۱۵۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ،در آخرین روز از دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به تبعیت از فرمان حضرت امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فرهنگیان فهیم و دانش آموزان بصیر با تمام اخلاص و عشق به ولایت و رهبری در تمامی شهرستان ها و بخش ها به ویژه در مرکز استان باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمائی 22بهمن حضور یافتند و با شعارهای «الله اکبر»، «لااله الاالله»، «محمد رسول الله(ص)»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» «نه تحریم نه ذلت مذاکره با عزت»، «سازش با آمریکا نمیشه ، نبرد با آمریکا همیشه»، «ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده»، با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تجدید میثاق مستحکم تر از قبل کرده و یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب را بار دیگر زنده کردند و نشان دادند جریان انقلاب اسلامی استمرار دارد .

فرهنگیان آگاه استان ،اعلام داشتند که با تمام وجود پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده ایم و استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به میمنت ایام‌الله دهه فجر و روز 22 بهمن بنیاد مهدویت و هویت اردبیل در ابتکاری جالب به پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نمایشگاهی از دستاوردهای علمی و فنی کشورمان را در حوزه‌های مختلف نظامی، پزشکی،‌ نانو، مهندسی و... به نمایش گذاشتند که دانش‌آموزان اردبیلی در قالب 57 تابلو سعی کرده بودند تا این دستاوردها را به مردم نشان دهند .

در این نمایشگاه که ماکتی از هواپیمای قاهر 313 به نمایش گذاشته شده بود مردم را با دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف آشنا کرده و به تقویت حس اعتماد به نفس، ‌ایستادگی و سرافرازی آنها در اوج تحریم‌های دشمنان تاکید داشتند .

همچنین دو ایستگاه نقاشی با عنوان شکوفه‌های دهه فجر برپا شده بود که کودکان به نقاشی کردن با موضوعات انقلابی پرداخته و با بادکنک‌های سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران به شور و شعف مضاعف خود پرداختند .

جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب نیز در حالی که عکس انقلاب و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند زیر لب شعارهای انقلابی سر داده و فریاد مرگ بر آمریکا را بر زبان جاری کردند .

به همت آتش‌نشانی اردبیل پرچم 100 متری خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران نیز در خیابان‌های اردبیل روی دست مردم به اهتزاز درآمده و غرور ملی را بار دیگر احیا کرد .

حضور اکیپ‌های هلال‌احمر و ارائه خدمات پزشکی، ‌درمانی نیز از سوی آنها جالب توجه بود به طوریکه در هسته مرکزی شهر به همت کانون فرهنگی، هنری مساجد استان نمایشگاه و ایستگاه جشن انقلاب برپا بود که در آن کودکان نقاشی کرده و به شبهات جوانان پاسخگویی شده و غرفه امضای طومار میثاق با ولایت نیز برپا شده بود که با پخش پلاکارد، پوستر و پرچم اسباب پذیرایی نیز برپا بود .

در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اردبیل همچنین شرکت‌کنندگان یکپارچه «لبیک یا رسول‌الله» سر داده و اقدام اخیر نشریه فرانسوی را در اهانت به ساحت پیامبر (ص) محکوم کردند .

هوای ابری و سرد اردبیل مانع از آن نشد که مردم در این راهپیمایی حضور گسترده نداشته باشند به طوریکه مردم حزب‌اللهی و وفادار به انقلاب شهرهای مختلف استان اردبیل به صحنه آمدند تا با بیعت مجدد فریاد ایستادگی سر بدهند .

فجر‌آفرینان 57 این بار در 93 پای میدان آمدند تا خروش مرگ بر آمریکا سر داده و خطاب به تهدیدکنندگان ایران اسلامی اعلام کنند «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» و باز هم شعار «هیات مناالذله » ، « لبیک یا حسین و لبیک یا رسول‌الله» در این مرز و بوم جلوه‌ای متفاوت پیدا کرد .

علاوه بر شهر اردبیل در دیگر شهرهای استان نیز راهپیمایی عظیم و گسترده یوم‌الله 22 بهمن برگزار شد و مردم بیش از 10 شهرستان اردبیل در مناطق مختلف به صحنه آمدند تا شور و نشاط خود را در دفاع از انقلاب نشان داده و برخلاف آرزوی جبهه مستکبر با تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری اوج عظمت و اقتدارشان را به نمایش بگذارند .

گفتنی است: در راهپیمایی امسال که اغلب خانواده‌ها به همراه فرزندان خود نسبت به سال‌های گذشته شاداب تر، با نشاط تر و با شکوه تر حاضر شده بودند نشان دادند برخلاف آرزوی ضد انقلاب و رؤیا های شیطانی جبهه ی استکبار و سلطه ،بر عهد خود با امام راحل مبنی بر پیروی از ولایت فقیه، دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند و در پایان نیز با شعار «الله اکبر، خامنه ای رهبر» بندهای قطعنامه این راهپیمائی باشکوه، عظیم و دشمن شکن را تأیید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار