تجلیل از دانش آموزان برتردبیرستان شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان

خبرگزاری پانا : تجلیل از دانش آموزان برتردبیرستان دوره اول شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۳۱۴۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، تجلیل از دانش آموزان برتردبیرستان دوره اول شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان با حضوردکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، قاسمی منجزی مدیریت آموزش وپرورش، مهندس شریف پوررئیس سازمان آب، حاج آقای فرهادی رئیس اداره اوقاف و مهندس عیدیوندی رئیس راه و ترابری در سالن امورتربیتی برگزار شد.

در ابتدا قاسمی منجزی ضمن سلام و درود به بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و سلام درود به شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین عرض سلام و تبریک دهه مبارک فجربه حضار محترم در جلسه بیان کرد: انقلاب به ما روحیه خودباوری داد ، انقلاب به مردم ایران عزت و غرور داد، وی گفت حرف همیشه رهبر معظم انقلاب این است که (( ما می توانیم)) و ما باید از این حرف و از این روحیه خودباوری درس بگیریم.

وی گفت با کمک دکتر جلیلی نماینده محترم شهرستان و با تماس های مکرر ایشان برای مدارس نمونه دولتی شهید بهنام محمدی و پویندگان جلسه ای در فرمانداری گذاشته شد و برای رفع مشکلات این مدارس تلاش شد.

قاسمی منجزی بیان کرد: با کمک دکتر جلیلی اعتبارات خوبی برای مدارس شهر جذب شده است ، با حمایت مستقیم دکتر جلیلی و کمک مهندس شریف پور 150 شیر سنسور دار در مدارس نصب گردید.

وی گفت ما باید مثبت نگری را از رهبر عزیز و فرزانه انقلاب یاد بگیریم و منفی بافی را کنار بگذاریم.قاسمی منجزی در پایان از دکتر جلیلی به خاطر حمایت های بی دریغ از مجموعه آموزش وپرورش کمال تقدیر و تشکر را بعمل آورد.

در ادامه دکتر جلیلی ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر بیان کرد:قطعا نظام آموزش وپرورش برای آینده این مملکت اهمیت دارد.

وی گفت : اگر در انجام کارها و نظام اداری خوب عمل کنیم مطمئنا باید منتظر نتیجه خوب هم باشیم .دکتر جلیلی بیان نمود با تلاش قاسمی منجزی مدیریت آموزش وپرورش انشاالله مشکلات مدارس شهرستان مرتفع شود .

وی در پایان از قاسمی منجزی و پرسنل آموزش وپرورش و همچنین فرهنگیان شهرستان بخاطر تلاش که در امر تعلیم وتربیت دارند تقدیر و تشکر کرد.

در پایان به دانش آموزان برتر هدایایی داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار