مدیرکل ورزش وجوانان استان اعلام کرد:

حضور یکپارچه جامعه ورزش خراسان رضوی در راه پیمایی 22 بهمن

خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی بر حضور یکپارچه جامعه ورزش استان در راه پیمایی روز 22 بهمن ماه تاکید کرد.

کد مطلب: ۳۱۴۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، کوروش صبوریان گفت: حضور در راه پیمایی باشکوه 22 بهمن هر سال، حکایتی از عشق و علاقه مردمی که بیش از سه دهه دل در گرو بزرگترین انقلاب قرن دارند تا وحدت، یکپارچگی، همدلی، همراهی و همگامی را با انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و آرمان های شکوهمند این انقلاب اسلامی، هر سال پرشورتر و وفادارتر از سال قبل، به تصویر کشند و چه زیباست این اجتماع عظیم مردمی ایمان را الگویند و عشق را آموزگار.
وی این حضور را دفاع با صلابتی در پشتیبانی از ولایت فقیه، تاکید بر اهداف انقلاب ارائه راه شهدا و تجربه بیعت با رهبری معظم انقلاب برشمرد و گفت: براین اساس شرکت در این راه پیمایی عظیم مردمی وظیفه ای میهنی و رسالت انقلابی فردفرد ملت ماست که از پیر و جوان و بزرگ و کوچک جان و مال خویش را در طبق اخلاص نهاده و با تمام وجود از انقلاب و مواریث ارزشمند آن پاسداری کنند.
صبوریان خاطرنشان کرد: جامعه بزرگ ورزش استان خراسان رضوی نیز همراه و همگام با اقشار مختلف مردم نجیب ایران زمین در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و نیز در تمامی گذشته دیار استان پهناور خراسان رضوی متحد و منسجم در این راه پیمایی شرکت خواهند کرد و از همین جا از تمامی پیش کسوتان، مربیان، داوران، ورزشکاران و یکایک همکاران عزیزم در اداره کل و ادارات ورزش وجوانان شهرستان ها و هیات های ورزشی استان و شهرستان دعوت به شرکت می کنم.
جامعه ورزشی استان صبح روز 22 بهمن ماه با حضور در ضلع جنوب شرقی میدان پانزده خرداد مشهد، راه پیمایی خود را در کنار سایر مردم آغاز خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار