حماسه حضور پرشور مردم اسلامشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اسلامشهر (پانا) - مردم و مسئولین شهرستان اسلامشهر با حضور حماسی و پرشور خودبا توجه به هوای سرددرراهپیمایی بیست و دوم بهمن 98 ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
حماسه حضور پرشور مردم اسلامشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن در شهرستان اسلامشهر با تجمع اقشار مختلف مردم و مسئولین انقلابی و شهید پرور ازمقابل سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر و مسجد حضرت ولیعصر(عج) مهدیه شهرستان در هوای بسیار سرد زمستانی به سمت مصلی نماز جمعه برگزار شد.

در طول مسیر راه پیمایی حضور نسل‌های مختلف جامعه در کنار یکدیگر صحنه‌هایی از حماسه حضور را به تصویر کشید و به همگان نشان داد مردم شهرستان اسلامشهر در کنار ملت ایران در هر شرایط و زمانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست خواهند کرد.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره سردار دلها و مجاهد رشید جبهه مقاومت را گرامی داشتند و با دست‌نوشته‌هایی با مضامین ضد استکبار و سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا برائت خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.

در ادامه مراسم راه پیمایان شهرستان اسلامشهر با حضوردر مصلی نماز جمعه، به سخنان حجت الاسلام سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گوش فرا دادند.

در این مراسم مسعود مرسلپور فرماندار ، حجت‌الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ، معاونین فرماندار، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، روسای ادارات و ارگانهای مختلف نیز دوشادوش مردم حضور داشتند وهمچنین قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری یوم‌ا... بیست و دوم بهمن‌ماه نود وهشت در جمع راهپیمایان قرائت شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار