علی سرتیپی: ذائقه سینمایی مردم تغییر کرده است/فیلم ها فرو ش خوبی دارند

خبرگزاری پانا: علی سرتیپی گفت: خوشبختانه شاهد تغییر ذائقه در مخاطب هستیم و همین امر موجب شده تا شاهد فروش خوب فیلم‌ها باشیم.

کد مطلب: ۳۱۴۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شکاف» با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت از تماشاگران سینمای ایران اظهار کرد: اگر قرار است در سینما رشد نداشته باشیم حداقل می‌توانیم همین تعداد تماشاگر را حفظ کنیم. چرا که در سال ۹۳ فروش فیلم‌ها دو برابر شده و آثاری که در جشنواره سی و سوم حضور دارند، فیلم‌هایی که از جشنواره جا مانده‌اند و فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» مجید مجیدی، نوید سال خوبی را برای سینمای ایران می‌دهد.
تهیه کننده فیلم «شهر موش‌ها۲» درباره حضور جوانان فیلمساز و موج جدید ایده‌ها و فیلم‌هایی که به سینما تزریق شده‌اند، اظهار کرد: در جشنواره سی و سوم آثار خوبی با حضور کارگردانان جوان دیده‌ایم، اما فیلم‌هایی که مرتبط با سینمای بدنه باشند کمتر بودند. خوشبختانه شاهد تغییر ذائقه در مخاطب هستیم و همین امر موجب شده تا شاهد فروش خوب فیلم‌ها باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به مشکلات و کاستی‌های تلویزیون، نسل جوان کشور به سینما روی آورده و این جای امیدواری دارد.
سرتیپی یادآور شد: فروش فیلمها در سینما ارتباطی به اوضاع اقتصادی مردم جامعه ندارد، چرا که با اندکی پول می‎توان به همراه خانواده سفری کوتاه به سینما داشت، بنابراین این صنعت می‌تواند بهترین فروش را داشته باشد؛ همانطور که در زمان جنگ نیز این تجربه را داشتیم و امیدوارم که سینما از نظر اقتصادی بتواند شرایطی بهتر پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار