مدیر موسسه قرآن و عترت اصحاب الثقلین اراک خبر داد:

برگزاری دوره آموزش یادداشت نویسی ویژه فعالین قرآنی اراک

خبرگزاری پانا: مدیر موسسه قرآن و عترت اصحاب الثقلین اراک گفت: در راستای گسترش فعالیت های مجازی در زمینه قرآن و عترت در سطح استان مرکزی دوره آمورزشی یادداشت نوسی ویژه مربیان و فعالیت قرآنی شهرستان اراک از امروز آغاز بکار می کند.

کد مطلب: ۳۱۳۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، پیمان عین القضاتی در نشست خبری، افزود: این دوره به مدت 6 هفته شنبه ها برگزار می شود و 40 نفر از مربیان و فعالین شهر اراک در آن حضور دارند و دکتر احسان منصوری مدرس این دوره است.
وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تقویت قدرت نویسندگی و افزایش سواد رسانه ای فعالین و مربیان قرآنی شهر اراک در زمینه فعالیت در فضای مجازی دانست.
مدیر موسسه قرآن و عترت اصحاب الثقلین اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه امروزه نسبت به گذشته وسایل ارتباط جمعی و شبکه های اجتماعی رو به افزایش است و مخاطبین بسیاری نیز جذاب می کند، مربیان و فعالیت قرآنی نیز باید در این فضا فعالیت بیشتری داشته باشند.
عین القضاتی بیان کرد: باید بتوانیم محتوا و مفاهیم قرآنی و دینی را به شیوه ای اثر گذار در فضای مجازی برا ی دیگران انتشار دهیم.
وی ابراز داشت: متاسفانه تعداد فعالین و مربیان قرآنی که در سطح استان در زمینه فضای مجازی فعالیت اثرگذاری داشته باشند کم است به این دلیل که سواد رسانه ای آنها و مخاطب شناسی آنها ضعیف است.
مدیر موسسه قرآن و عترت اصحاب الثقلین اراک گفت: موسسه قرآنی اصحاب الثقلین با توجه به اینکه اولین سایت قرآنی استان مرکزی را راه اندازی کرده است یکی از سیاست ها و برنامه راهبردی مهم خود را فعالیت در فضای مجازی و تربیت نیروی قرآنی مد نظر قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار