برگزاری چهارمین جلسه فعالین قرآنی در شیروان

شیروان (پانا) - چهارمین جلسه فعالین قرآنی در محل مؤسسه قرآنی بشارت نور شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۶۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین جلسه فعالین قرآنی در شیروان

رئیس مجمع فعالین قرآنی شهرستان شیروان در این جلسه گفت: آموزش قرآن باید از حالت دولتی بودن خارج شده و به صورت مردمی اداره شود.

رضا براتی افزود: در این راستا می توان از ظرفیت های خیرین در قالب وقف های مستقل و مشارکتی و همچنین دریافت بخشی از هزینه های مراسم های درگذشتگان، هدایا، نذورات و ... در جهت آموزش قرآن بهرمند شد.

رضا براتی از برگزاری دوره فشرده و کاربردی آموزش طب اسلامی با حضور استاد محسن نظری از شاگردان آیت الله تبریزی با سرفصل های مبانی طب اسلامی، مزاج شناسی، تشخیص( نبض، عنبیه، ناخن و ... )، کمک های اولیه طب اسلامی و اعمال یداوی( حجامت، طب فشاری و ...) در هفته دوم مهرماه سال جاری در محل موسسه فرهنگی قرآن و عترت بشارت نور واقع در خیابان جامی جنوبی 1 این شهرستان خبرداد و افزود: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به این مؤسسه به صورت حضوری مراجعه و یا با شماره تلفن 05836236692 تماس حاصل نمایند.

محسن نظری مدرس دوره طب اسلامی، ایرانی نیز در این جلسه عامل ایجاد برخی بیماری های جدید مانند نوروپاتی، ام اس، پارکینسون، پروانه ای و ... در جامعه امروزی را روی آوردن مردم به سمت طب مدرن و استعماری برشمرد و گفت: در حال حاضر اکثر کشورها متوجه این قضیه شده اند و به سمت طب های سنتی روی آورده اند.

نمایش پاورپوینت طب اسلامی، ایرانی توسط مهدی سرایدار و همچنین برگزاری جشن حفظ قرآن در پایان سال همراه با اهدای جوایز ارزنده، تهیه تقویم اجرایی جهت بهتر فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان، تلاش همگانی در جهت غیردولتی کردن فعالیت های قرآنی و جذب خیرین قرآنی، هدایت هزینه های غیرضروری زندگی(مجالس ختم و ترحیم و...) به سمت و سوی تبلیغ و آموزش قرآن و عترت از تصمیمات صورت گرفته در این جلسه بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار