معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

از مهمترین سیاست های آموزش وپرورش ارتقاء سواد سلامت است

خبرگزاری پانا: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: یکی از اصلی ترین سیاست های آموزش و پرورش، بالا بردن سوادسلامت و ارتقای سلامت معلمین ودانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد، است.

کد مطلب: ۳۱۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید جواد قوامی نژاد در همایش تبیین نقش انقلاب در ارتقای سلامت مردم و پویش مبارزه با بیماری های صعب العلاج در روز جهانی سرطان که با همکاری دانشکده ی علوم پزشکی نیشابور ویژه ی انجمن اولیاء و مربیان مدارس برگزار شده بود، افزود: نقش انقلاب را در امید دادن به زندگی افراد جامعه ورشد 70 درصدی طول عمرنسبت به سال های قبل از انقلاب و نیز رعایت استانداردها، دفع زباله ها، بیمه و حمایت از بیماران، بسیار مفید و سازنده و قابل قبول معرفی کرد.

وی گفت: درحوزه ی آموزش و پرورش و بهداشت تعامل و ارتباط بسیارمثبت وخوبی وجود دارد چراکه هدف هردوی این نهادها افزایش سطح کیفی زندگی افراد جامعه است.

قوامی نژاد ادامه داد : یکی از مهمترین و اصلی ترین سیاست های آموزش وپرورش ، بالا بردن سوادسلامت و ارتقای سلامت معلمین ودانش آموزان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که موردتاکید مقام معظم رهبری می باشد ، است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار