سرپرست سازمان آرامستان شهرداری اراک:

آرامستان­ها تداعی کننده حد فاصل زندگی و مرگ هستند

خبرگزاری پانا: سرپرست سازمان آرامستان شهرداری اراک با بیان اینکه آرامستان­ها از جمله فضاهای شهری هستند که شهروندان در آنجا خود را در حد فاصل دو دنیای زندگی و مرگ می بینند گفت: به همین دلیل سازمان از مهم­ترین بخش­های خدماتی شهر و شهرداری محسوب می‌‌شود.

کد مطلب: ۳۰۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی شاهی افزود:برنامه‌ ریزی برای ساماندهی آرامستان­ها به منظور پاسخ ‌گویی به توقعات و نیاز‌های شهروندان از ضروریات اصلی محسوب می شود.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در آبان ماه سالجاری اظهار داشت: تهیه، خرید و نصب بنر پلاکارد به مناسبت­های مختلف در محوطه و خیابان­‌های سازمان، شستشو و ضد عفونی کردن غسالخانه‌های مردانه، زنانه، سردخانه­‌ها و آمبولانس­های سازمان با مواد ضد عفونی کننده، نظافت عمومی و جمع آوری زباله‌­ها و نخاله‌­های قبور به صورت مستمر و روزانه توسط پرسنل خدماتی سازمان، بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در ماه گذشته است.

سرپرست سازمان آرامستان شهرداری اراک بتن ریزی، هم سطح ‌سازی و نصب موزائیک در قطعات ویژه 14، عمومی 22، آرامگاه‌­های خانوادگی و سایر قطعات همچنین نصب موزاییک و سنگ آماده سازی حجرات، پیگیری گاز‌کشی نماز ‌خانه و همچنین نصب کنتور ‌گاز، خرید بلوک جدولی به منظور آماده‌ سازی پیاده ‌رو‌ها و خیابانهای جدید الاحداث را از دیگر اقدامات سازمان آرامستان شهرداری اراک عنوان کرد.

شاهی تعداد اجساد دفن شده در آبان ماه سال 91 را در آرامستان اراک 134 نفر عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار