آموزش غیرحضوری ارتقای فرهنگ عمومی خانواده ویژه كاركنان

خبرگزاری پانا :اداره امور پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی تهران یک دوره آموزش غیرحضوری ارتقای فرهنگ عمومی خانواده با محوریت «حجاب» در فضای مجازی سایت موج نور برای کارکنان سازمان برگزار می کند .

کد مطلب: ۳۰۶۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پانا ، هادی رضایی، رئیس اداره امور پژوهشی و آموزشی با اعلام این خبر افزود : آموزش غیرحضوری ارتقای فرهنگ عمومی خانواده بر اساس مصوبات ستاد صیانت از حقوق شهروندی و دبیرخانه عفاف و حجاب ،‌ در فضای مجازی سایت موج نور ویژه كاركنان این اداره كل و خانواده های آنان برگزار می شود.
وی ادامه داد : حجاب ، همواره یكی از وظایف و رسالت های انبیاء و علمای دین بوده ، اساس اسلام ، سعادت و نجات آدمی است و باورهای دینی ، احکام اخلاقی و فقهی مربوط به حجاب زن و مرد نیز با فلسفه و حکمت صادر شده است. انسان ها با رعایت حجاب اسلامی، به تزکیه نفس و ملکات نفسانی پرداخته و قرب الهی را برای خود فراهم می آورند.
رئیس اداره امور پژوهشی و آموزشی تصریح كرد: دین مبین اسلام ،‌حجاب را به عنوان عامل مهم حفظ و اعتلای شخصیت فردی، تحکیم بنیان خانوادگی و عفت و اخلاق اجتماعی معرفی كرده و در آیات قرآن كریم نیز بر آن تاكید شده و هدف ما از برگزاری این آموزش عمومی نیز ، آگاهی بخشی و معرفت افزایی خانواده ها بر اساس همین تعالیم دینی است .
رضایی در خصوص مشمولین این دوره آموزشی نیز گفت : تمامی پرسنل اداره كل تبلیغات اسلامی تهران اعم از رسمی ، پیمانی ، قرار دادی، شركتی و مشمول وظیفه و اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان آنان می توانند در این دوره آموزشی شركت كنند.
عضو ستاد صیانت از حقوق شهروندی این اداره كل ،منبع مطالعاتی این دوره را كتاب مسئله حجاب استاد شهید مرتضی مطهری ، عنوان و خاطر نشان كرد: علاقمندان می توانند از 20 دی تا 11بهمن سال جاری با مراجعه به سایت موج نور به نشانی اینترنتی www.mojenoor.com و www.mojenoor.ir و عضویت در سایت ،‌جهت شركت در این دوره آموزشی اقدام كنند.
/محمد عمرانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار