رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر به پانا خبر داد؛

تهیه طرح ساماندهی دستفروشان مترو/شهروندان از دستفروشان حمایت نکنند

خبرگزاری پانا: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از تهیه طرح ساماندهی دستفروشان مترو در این کمیسیون خبر داد.

کد مطلب: ۳۰۱۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به ناهنجاری دستفروشان در مترو اظهار داشت: برای ساماندهی دستفروشان مترو در صدد هستیم طرحی را تهیه کنیم که البته این مسئله کار ساده و آسانی نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به تکدی گری در کنار دستفروشان ادامه داد: متاسفانه نه تنها در بیرون واگن بلکه در داخل واگن ها اتفاقا شاهد دستفروشان هستیم که مشغول تکدی گری هستند. اما تأکید می کنم که ساماندهی این افراد کار ساده ای نیست هر چند در سال های گذشته برای چاره اندیشی این موضوع خیزی برداشته شد اما مشکل همچنان پابرجاست.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که به صورت علمی با توجه به همه جوانب و ابعاد موضوع ساماندهی دستفروشان مترو را مد نظر قرار دهیم و برای حل آن برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم این افراد را ساماندهی کنیم، البته در این مسیر باید نهادهای دیگر به کمک شورای شهر بیایند تا با مشارکت آن ها بتوانیم اقدام جدی در این راستا داشته باشیم.

حجت الاسلام ناصحی یادآور شد: از طرفی مردم از دستفروشان مترو حمایت می کنند اما واقعا از شهروندان تهرانی درخواست می کنیم که با ما همکاری کنند تا امنیت در فضای مترو برقرار باشد.

گفتنی است که در سالهای اخیر شهرداری بارها برای جمع آوری دستفروشان و متکدیان از مترو طرحهای متفاوتی ارایه کرد که در مرحله اجرا با شکست مواجه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار