مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

کلینیک تندرستی در ورزشگاه رضازاده اردبیل افتتاح می‌شود

خبرگزاری پانا:مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی و انجام مراحل اجرایی، کلینیک تندرستی در ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۳۰۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،ایوب بهتاج در نشست اعضای شورای راهبردی ورزش اردبیل اظهار داشت: در این ورزشگاه همچنین بین سکوی تماشاگران به مسافت 260 متر با هزینه 500 میلیون تومانی تارتان مخصوص اجرا می‌شود تا امکان انجام ورزش‌های مرتبط فراهم آید.

وی تصریح کرد: ما در همکاری و تعامل نزدیک و مشترکی که با آموزش و پرورش داریم در کنار شناسایی استعدادهای ورزشی در گروه سنی کودکان و نوجوانان تمام سالن‌هایمان را به صورت رایگان در اوقات صبح در اختیار آموزش و پرورش قرار دادیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان حمایت از قهرمانان و نخبگان ورزشی را جزو دستور کارهای اساسی اعلام کرد و گفت: آنچه که در این باب مهم به نظر می‌رسد توجه به این استعدادها و افزایش قابلیت‌های آنها است.

بهتاج شکل‌گیری اتاق فکر ورزش را یادآور شد و افزود: این امر زمینه خوبی را فراهم کرده تا از ثمرات و نتایج این اتاق فکر و تصمیمات آن استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تشکیل ستاد ساماندهی المپیک 2016 برزیل در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در فرصت دو ساله سعی و تلاشمان بر این است تا بهترین نیروها و مستعدترین ورزشکاران را از استان برای این بازی‌ها و همچنین پارالمپیک در سال 2016 برزیل آماده کنیم تا شاهد افتخارآفرینی بیشتر ورزشکاران این خطه باشیم.

وی بیان کرد: همچنین ستاد بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی را شکل دادیم تا در چهار سال آینده بتوانیم با تکیه بر استعدادهای جوانان مدال‌های بیشتری را از بازی‌های آسیایی 2014 به دست آوریم.

دبیر شورای عالی استان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: استان اردبیل در 35 رشته ورزشی در لیگ‌های کشور حضور دارد اما جز یک تیم بقیه 34 تیم از وجود اسپانسر و حمایت‌های مالی توسط بخش خصوصی بی‌بهره هستند.

بهتاج عقب‌ماندگی استان اردبیل را در این ارتباط آزاردهنده اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم ضعف در این زمینه با توجه بیشتر به ورزش قهرمانی فراهم آید.

وی برگزاری بیش از 85 همایش پیاده‌روی، 385 برنامه ورزش همگانی و 120 جشنواره بومی، محلی را در 9 ماهه امسال یادآور شد و گفت: ورزش و جوانان جزء دستگاه‌های برتر در فعالیت شورای مبارزه با مواد مخدر است به طوری که تجهیزات و امکانات ورزشی 6 کمپ ترک اعتیاد را در اردبیل فراهم کرده و آنها را در بهره‌برداری از این امکانات توانمند کردیم.

بهتاج حمایت همه‌جانبه از جذب اسپانسر و رفع موانع پیش رو به ویژه اعمال مالیات‌های سنگین را برای شرکت‌ها و مؤسسات حمایتی در این زمینه بیان کرد و افزود: باید همه دستگاه‌ها همکاری نزدیکی را در این ارتباط داشته باشند تا ضعف‌ها و نقص‌ها یکی پس از دیگری برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار