مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گردهمایی مشاوران امور بانواران:

بخث عفاف و حجاب از برنامه های تحولی در سند تحول آموزش و پرورش است

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اهمیت بحث حجاب و عفاف در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: مبحث عفاف و حجاب جزء برنامه های تحولی آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۳۰۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، گردهمایی مشاوران امور بانوان ادارات آموزش و پرورش استان خوزستان روز گذشته در پژوهشکده تعلیم و تربیت اهواز برگزار شد.

در این گردهمایی رحمن فلاحی مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، با اشاره به سالروز رونمایی از سند تحول بنیادین در 22 آذر سال گذشته، به بیان اهمیت بحث حجاب و عفاف در این سند راهبردی پرداخت و تصریح کرد: مبحث عفاف و حجاب جزء برنامه های تحولی آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین است.

وی ادامه داد: لذا در تربیت تحولی، معلم، مربی، آموزگار و مدیر باید الگوی مناسبی در این تحول باشند و عامل بودن به مسائل شرعی و اسلامی نقطه اتکاء تصمیم گیری برای کسانی است که تحت تربیت آموزش و پرورش قرار دارند و تاکید ما بر این است که در بحث عفاف و حجاب نگاه اداری و سیستمی نباشد بلکه با یک نگاه اعتقادی در زمینه حجاب و عفاف کار شود.

گفتنی است در این گردهمایی ضمن توجیه و تبیین شاخص های ارزیابی عملکرد امور بانوان و همچنین توجیه و تبیین برنامه های سال جاری در خصوص برنامه های عفاف و حجاب و ستاد صیانت بحث و تبادل نظر شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار