واکنش نظام پزشکی به سریال طنز مهران مدیری

خبرگزاری پانا:رئیس کل سازمان نظام‌ پزشکی ایران، در واکنش به سریال طنز ˝اتاق عمل˝، اظهارداشت: اینگونه سریال‌ها نباید جایگاه پزشکی کشور را تحت الشعاع قرار دهد.

کد مطلب: ۳۰۰۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر علیرضا زالی با اشاره به دیدگاه نظام پزشکی در زمینه سریال "اتاق عمل" ساخته مهران مدیری، گفت: ما مخالف طنز فاخر نیستیم ولی باید شأن جامعه پزشکی نیز رعایت شود، به هر حال پزشکی ایران در دنیا به خصوص در منطقه، جایگاه ویژه ای دارد و نامه ای که درباره این سریال به مسئولان رسانه ملی نوشته شد، براساس درخواست انجمن‌های علمی و پزشکی بود.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه فیلم‌ها و سریال‌ها نباید جایگاه پزشکی کشور را تحت الشعاع قرار دهد، افزود: ساخت سریال‌هایی بدون مشورت و کارشناسی نظام پزشکی و جامعه پزشکی، می‌تواند به توریسم سلامت ایران ضربه بزند، ولی سازمان نظام پزشکی آمادگی خود را جهت مشورت و کار کارشناسی، برای ساخت چنین سریال های طنزی اعلام می کند.

زالی با ارج نهادن به تولیدات آقای مدیری، عنوان کرد: هنوز درباره نامه ای که در خصوص فیلم ایشان به رسانه ملی نوشتیم، پاسخی دریافت نکرده و تاکنون نیز با آقای مدیری درباره سناریوی این سریال، دیدار و صحبتی نداشتم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار