كارگروه رابطین پارلمان مجازی و روابط عمومی قطب شهید فرومندی تشكیل شد

خبرگزاری پانا: به همت روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، كارگروه عملی رابطین پارلمان مجازی و روابط عمومی قطب شهید فرومندی در محل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۲۹۸۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه رابطین پارلمان مجازی با بررسی اقدامات صورت گرفته در پارلمان مجازی توسط قطب شهید فرومندی نقاط قوت و ضعف خود را بررسی كردند.

رابط پارلمان مجازی سبزوار در سخنانی وجود مشوق هایی را برای حضور پر رنگ معلمان در پارلمان مجازی مهم برشمرد و گفت: برگزاری دوره های ضمن خدمت، صدور گواهی دانش افزایی و اهدای هدایایی از جانب معاونین مدیریت آموزش و پرورش می تواند در این امر تأثیر گذار باشد.

حمیدرضا برومندی تصریح كرد: پارلمان مجازی فرصتی است كه می تواند باعث تبادل نظرات و اطلاعات فرهنگیان شود.

در ادامه ی این مراسم، مسؤول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی، اجرای طرح روابط عمومی در مدارس را یك ضرورت دانست و گفت: این طرح مشكلاتی به همراه دارد كه بایستی با همكاری حراست و فن آوری اطلاعات برطرف شود.

روح الله مهری با اشاره به برگزاری نمایشگاه رسانه های جمعی در سبزوار گفت: با توجه به حضور آموزش و پرورش به عنوان عضو اصلی این نمایشگاه، همكاری ادارات قطب شهید فرومندی در برگزاری و انعكاس تلاش آموزش و پرورش مد نظر است.

وی با اشاره به توانمندی های سایت آموزش و پرورش در ساخت فرم های الكترونیكی خاطر نشان كرد: با استفاده از این فرم ها می توان سریع تر به اطلاعات مد نظر رسید.

وی همچنین ایجاد سر درب مدارس را یادآور شد و ادامه داد: ایجاد یك كلیپ آموزشی برای ادارات نیز در دستور كار قرار گرفته است.

وی با اشاره به نصب پرتال های تبلیغاتی د رمدارس خاطر نشان كرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری، فرصت تبلیغ و درآمدزایی برای مدارس ایجاد خواهد شد.

در ادامه ی این مدارس، كارشناسان حاضر به تبادل نظر و ارایه ی مشكلات و توانمندی های حوزه ی خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار