مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد:

آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد بیشترین رشد جمعیت و کمترین مدرسه را داشته است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد گفت اگر والدین بتوانند الگو باشند و کارهایشان را درست انجام دهند، قاعدتاً دانش‌آموزان هم آن کار را انجام خواهند داد. فرزندان، آنچه والدین می‌خواهند نمی‌شوند، بلکه آن‌گونه که خودشان هستند، خواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد بیشترین رشد جمعیت و کمترین مدرسه را داشته است

مرتضی نظرنژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد در جلسه قدردانی و خداحافظی با رابط روابط عمومی آمورش و پرورش ناحیه ۷ گفت: در سال گذشته روابط عمومی ناحیه ۷ برنامه‌های خاص و جذابی را اجرا کرد که خوشبختانه این برنامه‌ها به همت رابط روابط عمومی ناحیه ۷ مشهد به عمل آمد که حتی در بسیاری از ادارات این برنامه ها انجام نشده بود‌ اما خلاقیت دانش آموزان توفیقات روزافزون و خوبی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: امسال سالی سرشار از توفیق و موفقیت برای آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس بود که می‌توان به بخش آموزش متوسطه این ناحیه اشاره کرد و در ارزیابی که در اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی انجام شد ناحیه ۷ مقام اول استان را کسب کرد.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد در بخش پرورشی و فرهنگی توانسته است حدود ۷۰ مقام استانی کسب کند.

نظرنژاد گفت: دلیل اصلی توفیقات امسال تامل در اخلاق مداری بوده است و تمام سعی ما در آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد این بوده که بتوانیم در کنار موضوعات آموزش، پرورش را هم داشته باشیم و در کنار تعلیم دانش آموزان، تربیت را هم بتوانیم پیش ببریم چنانچه که باید این تربیت را اول از خودمان شروع کنیم، اگر خودمان توانستیم الگو باشیم و کارهایمان را درست انجام دهیم قاعدتاً دانش آموزان و فرزندان ما هم آن کار را انجام خواهند داد. باید ابتدا بدانیم که فرزندان ما آنچه می‌خواهیم نمی‌شوند آنچه ما هستیم خواهند شد.

وی ادامه داد: اگر در رفتار و کردار والدین راستگویی و صداقت باشد و موضوعات اخلاقی را سرلوحه کارشان قرار دهند، قطعاً فرزندان و آینده سازان کشور ما هم به این سمت روی می آورند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد تشریح کرد: دانش آموزان باید اخلاق را سرلوحه زندگی و کارشان قرار دهند و بدانند که ما نباید جبهه و جنگ اخلاق را ببازیم.

وی گفت: بیشترین رشد جمعیت را در استان خراسان رضوی ناحیه ۷ داشته است، ولی متاسفانه در کنار رشد جمعیت کمترین مدرسه در طول این ۱۰ سال در این ناحیه ساخته شده است. همچنین امسال تعداد همکاران فرهنگی ما در آموزش و پرورش ناحیه ۷ کاهش یافته که طبق آمار جمع آوری شده، ما در سال ۱۳۹۲، ۴۴۰۰ نیروی رسمی به همراه ۶۰ هزار دانش آموز داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: آخرین آماری که در سال گذشته از همکاران فرهنگی به دست آوردیم؛ قریب به ۳۴۰۰ همکار فرهنگی به همراه ۱۰۳ هزار دانش آموز بوده است که این آمار متاسفانه برنامه ریزی‌های معلمان را سخت کرده است. ما تمام تلاشمان را بر این گذاشته‌ایم که انشاالله امسال بتوانیم مهر پرنشاط، شاداب و خوبی را در کنار دانش آموزان و اولیای عزیز داشته باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار